خبرگزاری کار ایران

واکنش مالک باشگاه تراکتور به شکایت فدراسیون فوتبال؛

آقایان می‌خواهند پاداش خدماتم به فوتبال کشور را در دادگاه بدهند!

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۷۰۷

مالک باشگاه تراکتور نسبت به شکایت فدراسیون فوتبال علیه خود واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، "محمدرضا زنوزی مطلق" در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو ورزش، در خصوص شکایت فدراسیون از وی، اظهار کرد: جریان خاصی نیست، آقایان چندین جلسه برای تقدیر از بنده تدارک دیده و "جام خدمت" سفارش داده بودند که من نتوانستم خدمتشان برسم، به همین دلیل از من شکایت کردند تا در دادگستری و قوه قضائیه جام خدمت را به بنده اهدا کنند.

وی با بیان اینکه تیم ملی را به مدت هشت سال با هواپیمای اختصاصی جا به جا کردیم، اظهار کرد: هنگام بازگشت ملی پوشان به کشورمان، پاداش آنان را داخل هواپیما دادم و تمامی بازیکنان تیم ملی این مسائل را می‌دانند. 9 سال پیش نیز موقع آمدن آقای "کی‌ر‌وش" 600 هزار یورو پول با شرط رسانه‌ای نشدن موضوع، به فدراسیون فوتبال دادم که این پول طی سه الی چهار سال، با نرخ ارز کمتر به بنده بازگردانده شد.

زنوزی با تأکید بر اینکه من از این شکایت‌ها نمی‌ترسم، تأکید کرد: من گرگ باران دیده‌ام. هواداران تیم‌های شهرستانی از من انتظار دارند، یک عمر تیم‌های شهرستانی را اذیت کردند و اکنون من مقابلشان ایستاده‌ام.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از حضور در مسابقات انصراف می‌دهید؟ گفت: تصمیم‌گیری در این خصوص را به خود هواداران واگذار کرده‌ایم. ما عصر امروز طی نامه‌ای به فیفا، جریانات فدراسیون فوتبال و مشکلات اساسنامه را به فیفا اعلام خواهیم کرد. مردم از این افراد جواب می‌خواهند، بگویند که طی دوران مدیریت‌شان از منظر فوتبالی و اقتصادی برای کشورمان چه کار کرده‌اند؟ من یک نفر از مردم هستم و خدا را شکر تریبون دست بنده افتاده و از طرف مردم می‌گویم که پاسخگو باشید.

مالک باشگاه تراکتور با اشاره به مصاحبه وزیر ورزش در خصوص مبارزه با فساد، افزود: حرف بنده هم همین است. آقای وزیر محترم ورزش، شما مبارزه با فساد را از زیر مجموعه‌های خود همچون فدراسیون فوتبال آغاز کنید. کی‌روش را به خاطر یک تیم خاص می‌برند و با احساسات مردم بازی می‌شود. سالانه 2.2 میلیون یورو هزینه‌ می‌کنند، ولی الان مردم سرخورده شده و صعودمان به جام جهانی به اما و اگر کشیده شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اکثر باشگاه‌ها مخالف برگزاری لیگ برتر هستند، افزود: اکثر تیم‌ها به خاطر اینکه دولتی هستند، نامه ارسال نمی‌کنند. معتقدیم با برگزاری جلسه‌ باید به خرد جمعی برسیم. چرا می‌گویید که "ما تصمیم گیرنده هستیم؟" ما تصمیم گرفتیم شما آنجا بنشینید، شما زیر مجموعه‌ مجمع هستید نه مجمع زیر مجموعه‌ شما. واقعاً مجمع هیچ‌کاره شده است. آقای "دادکان" برخی واقعیت‌ها را بیان کرد که تهدید کردند، با من هم همین کار کردند و می‌خواهند به دادگاه بکشند.

مالک باشگاه تراکتور با اشاره به کمک‌هایش برای فوتبال ملی و باشگاهی، توضیح داد: افرادی که از من شکایت می‌کنند، آیا ریالی از جیب شخصی برای فوتبال هزینه کرده‌اند؟ آیا حاضر هستند که از حقوق یک ماه‌شان بگذرند؟ من هزینه کرده‌ام و تیم ملی موفق شده و حتی از بنده درخواست کردند که در جلسه‌ای حضور یابم که گفتم فقط به‌خاطر مردم هزینه کرده‌ام و اجازه ندادم کسی از طرف من به آن جلسه برود. شما که اقتصاد، مسائل فنی و برنامه‌ریزی فوتبال دستتان است، طی 10 سال گذشته چه‌کار کردید؟ من می‌گویم آقازاده‌ها برای فوتبال تصمیم می‌گیرند، اگر این حرف را به خودتان نمی‌گیرید، پس چرا شکایت ‌می‌کنید؟

زنوزی ادامه داد: تمامی حرف‌های بنده مستند بوده و یک نماینده‌ مجلس نیز پیش از این در تلویزیون به این موضوعات اشاره کرده است. موضوعات اسپانسری و قراردادهای بازیکنان و مربیان تیم ملی به نقل و نبات مجالس تبدیل شده است. چرا ناراحت می‌شوید؟ کسی ناراحت شده و از کوره در می‌رود که مشکل دارد.

وی با بیان اینکه به عنوان یک ایرانی حق پرسش دارم، خاطرنشان کرد: کاری به حق رأی در مجمع ندارم، به عنوان یک ایرانی می‌پرسم که در این فوتبال چه کار می‌کنید؟ فوتبال کشورمان بازیکنان بزرگی دارد که مدیریت بلد هستند و فعالیت اقتصادی هم می‌کنند، باید از این افراد خواهش کنیم که به جای کسانی که دو بار کیلومتر صفر کرده‌اند، فوتبال را مدیریت کنند.

وی با اشاره نامه ارسالی به سازمان بازرسی کل کشور، بیان کرد: طی نامه‌ای از سازمان بازرسی کل کشور درخواست حسابرسی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را کرده‌ایم. قراردادی منعقد کرده و برای آن حق بازاریابی هم دریافت کرده‌اند؛ این درحالی‌ست که حق بازاریابی برعهده طرف قرارداد است. بنده به عنوان یک فرد اقتصادی می‌پرسم که این چه نوع قراردادی است؟ من به موضوع اسپانسرها هم نقد داشتم، چرا که پشت قرارداد اسپانسرها و قرارداد ویلموتس هم این آقایان هستند. نگاه بنده با نگاه دیگران متفاوت بوده و به مسایل تجاری از بُعد متفاوتی توجه می‌کنم.

مالک باشگاه تراکتور در پایان اظهاراتش درخصوص مصاحبه‌های متعددش طی روزهای اخیر با رادیو، بیان کرد: چرا آقایان دوست ندارند حرف بزنیم؟ به مصاحبه‌های من ایراد می‌گیرند، تلویزیون را هم آقایان خریده‌اند؟ آقایان زیاد استفاده کرده‌اند. تلویزیون متعلق به 80 میلیون نفر بوده و اکنون ما هم استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز