خبرگزاری کار ایران

سرنوشت متفاوت مصدومان استقلال/ از قول تمدید تا جدایی قابل پیش بینی

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۴۸۰

محسن کریمی، داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی قراردادشان در پایان لیگ نوزدهم تمام می‌شود و بازیکن آزاد هستند

به گزارش ایلنا،قرارداد 8 بازیکن استقلال در پایان فصل تمام می‌شود.علی کریمی،فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و روزبه چشمی نفرات شاخص این لیست 8 نفره هستند. 3 بازیکن استقلال هم که در این فصل دچار مصدومیت‌های شدید شدند در این لیست قرار دارند. محسن کریمی، داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی قراردادشان در پایان لیگ نوزدهم تمام می‌شود و بازیکن آزاد هستند. سؤالی که در خصوص این نفرات وجود‌ ‌دارد سرنوشت آن‌ها برای فصل آینده و برنامه کادر فنی و مدیریت استقلال برای حفظ با قطع همکاری با آن‌ها است.


تکلیف داریوش روشن نیست
داریوش شجاعیان که یک‌بار در بهار سال 97 رباط صلیبی پای راستش پاره شده بود، در مهر 98 ریاط صلیبی پای چپ اش پاره شد تا ادامه فصل را از دست بدهد. هرچند تعطیلی چندماهه لیگ نوزدهم این شانس را به این بازیکن داده است که شاید به بازی‌های پایانی استقلال در این فصل برسد.پس از مصدومیت شماره 23 باشگاه استقلال اعلام کرد بلافاصله قرارداد این بازیکن را تمدید می‌کند تا شجاعیان باانگیزه بیشتری به درمان خود ادامه دهد و دوران نقاهت را پشت سر بگذارد.

از دوم آبان 98 تا به امروز باشگاه برخلاف وعده‌ای که در آن روزها داده بود قرارداد شجاعیان را تمدید نکرده است. طبق اعلام رسانه‌ها استقلالی‌ها از مدت‌ها پیش یعنی خیلی قبل‌تر از مصدومیت شجاعیان با درخواست استراماچونی، سرمربی ایتالیایی خود قصد داشتند تا قبل از پایان فصل و قرارداد تعدادی از بازیکنان را تمدید کنند که شجاعیان نفر سوم این لیست بود تا مذاکرات برای تمدید قرارداد او آغاز شود، اما این اتفاق باعث شد داریوش درسرلیست تمدیدی‌ها قرار بگیرد و به‌عنوان نفر اول قراردادش تمدید شود.

قرار بود فتحی ظرف یک هفته برای تمدید قرارداد شجاعیان با او وارد مذاکره شود که این اتفاق نیافتاد و پس‌ازآن هم حاشیه‌های قهر و فسخ استراماچونی پیش آمد و کمی بعد هم که فتحی رفتنی شد. پس از آمدن فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند هنوز صحبتی از تمدید قرارداد شجاعیان نشده و مذاکره‌ای هم صورت نگرفته است.

هرچند تا امروز صحبتی از قراردادشان نام شجاعیان در لیست مازاد نیست، اما همین سکوت و بی‌عملی درباره داریوش هم ابهام‌زا است! شاید حرف سعادتمند درباره حفظ تمام بازیکنان برای فصل آینده به شجاعیان هم برگردد اما اگر‌‌ خارج نشدن هیچ بازیکنی از لیست یعنی استقلال هیچ ورودی هم نخواهد داشت که نشدنی و عجیب به نظر می‌رسد. به‌این‌ترتیب هنوز تکلیف داریوش برای فصل آینده تا به امروز روشن و قطعی نیست.

کریمی رفتنی است؟
محسن کریمی که چند سالی است در استقلال حضور دارد، هرسال یک یا دو بار آسیب جدی می‌بیند و تابه‌حال بک فصل کامل هم در اختیار تیم نبوده است. هرچند توانایی فنی او بالا است و هر زمان که در میدان حضورداشته هرچند بسیار کم بوده، کارنامه قابل دفاعی دارد. این مصدومیت‌های پیاپی و عبور او از سن 25 سال که باعث می‌شود برخلاف سال‌های گذشته یکی از 18 جای خالی لیست را پر کند، باعث شده تا شایعه تمدید نشدن قرارداد او در پایان فصل به راه بیافتد. باشگاه هم تا به امروز به این شایعه واکنش نشان نداده و از تمدید قرارداد و حفظ کریمی هیچ حرفی نزده و سرنخی نداده است.

تبریزی قول تمدید گرفت!
داستان مرتضی تبریزی از 2 نفر دیگر متفاوت است. شماره 11 استقلال که پس از حدود 2 فصل حضور در استقلال موفق نشده تا کارنامه خوبی از خودش به‌جا بگذارد. تبریزی از همان نیم‌فصل بحث حضورش در لیست مازاد مطرح است و با توجه به اینکه قراردادش تمام می‌شود نامش ین جداشده‌های قطعی تیم قرار داشت. چند روز پس از مصدومیت مرتضی بود که سعادتمند درحرکتی جالب با انتشار پستی در اینستاگرام از تمدید شدن قطعی قرارداد تبریزی خیر داد:« زود برمی‌گردی، برای فصل بعد هم در باشگاه خودت استقلال بزرگ خواهی ماند.»

هرچند تبریزی هنوز به این تیتر واکنشی نشان نداده است و فعلاً در حال درمان رباط صلیبی پاره شده خودش است، اما این پست مدیرعامل باشگاه تمام معادلات را برهم زد. بازیکنی که جداشده قطعی استقلال محسوب می‌شد حالا نامش در بین گزینه‌های تمدید قرارداد است! شاید هم این فقط یک تعارف بوده با برای روحیه دادن به این بازیکن مطرح‌شده است، اما به‌هرحال فعلاً از بیم 3 بازیکن مصدوم استقلال که قراردادشان تمام می‌شود، باشگاه رسماً فقط از حفظ یکی از آن‌ها یعنی تبریزی خبر داده و در مورد 2 نفر دیگر که شامل شجاعیان و کریمی می‌شود سکوت کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز