خبرگزاری کار ایران

سهرابی: وقتی به حرفمان گوش نمی‌دهند مجبوریم به AFC و FIFA پناه ببریم/ نبی از زنوزی خواست که نماینده باشگاه به فدراسیون برود

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۴۳۸

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: تیم ما از نظر فنی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ مشکلی ندارد و تنها نگرانی ما بابت رعایت مسائل این امر، از سوی باشگاه‌هایی است که شرایط مالی مطلوبی ندارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، "میر معصوم سهرابی" در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو تهران، در خصوص تماس فدراسیون فوتبال با مالک باشگاه تراکتور، اظهار کرد: آقای نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال با آقای زنوزی تماس گرفته که این موضوع باید به اطلاع سازمان لیگ هم می‌رسید، صدور تکذیبیه از سوی سازمان لیگ، نشان داد که هماهنگی بین کمیته‌های فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

وی ادامه داد: آقای زنوزی از فرستادن بنده به فدراسیون فوتبال اجتناب کرد؛ چرا که ایشان معتقد است که نماینده تمامی باشگاه‌ها باید در جلسه‌ای مشترک حضور داشته باشند تا با خرد جمعی، تصمیم‌گیری شود.  

سهرابی در ادامه افزود: پس از صدور مجوز آغاز تمرینات، درب باشگاه و زمین‌های تمرین به روی بازیکنان باز شد و تمرینات انفرادی و در قالب گروه‌های چند نفره زیر نظر اعضای کادرفنی تیم پیگیری شد؛ چرا که بازیکنان حرفه‌ای همواره باید از نظر بدنی آماده باشند و تمرین نکردن طولانی مدت، منجر به اضافه وزن بازیکنان می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سیاست باشگاه تراکتور سلامت محور است، توضیح داد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعم از ضدعفونی زمین تمرین، تونل ضدعفونی و .... را از همان روز اول به بهترین شکل اجرا می‌کنیم. همچنین تراکتور، تنها باشگاه ایرانی است که چهار مرتبه تست کرونا داده است.

سهرابی با تأکید بر اینکه توانایی اجرای پروتکل‌های بهداشتی را داریم، مطرح کرد: شرایط مالی، زیرساخت‌ها و امکاناتی نظیر هواپیمای اختصاصی برای رعایت پروتکل‌ها را داریم، ولی چند  باشگاه‌ دیگرچنین امکاناتی دارند؟

وی با بیان اینکه موضع مالک و اعضای هیأت مدیره باشگاه تراکتور تعطیلی مسابقات لیگ نوزدهم است، گفت: بارها موضع خود را اعلام کرده‌ایم و آخرین نامه‌نگاری را نیز روز گذشته با سازمان فوتبال انجام داده‌ و درخواست کرده‌ایم که عواقب ناشی از شروع مسابقات در شرایط کنونی را بر عهده گرفته و به ما تضمین دهند و یا اینکه جلسه‌ای با حضور مدیران عامل تمامی باشگاه‌های لیگ برتری و دسته یکی تدارک دیده و با خرد جمعی تصمیم‌گیری شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه اگر به حرفمان گوش ندهند، به AFC و فیفا پناه می‌بریم، اظهار کرد: کشورهای همسایه ایران همچون عراق، امارات و آذربایجان علی‌رغم امکانات خوبی که دارند، لیگ‌‌هایشان را تعطیل کرده‌اند، ولی ما با شرایط کنونی که بعضی از تیم‌ها شرایط مالی برای خرید آب معدنی ندارند، می‌خواهیم لیگ برتر را استارت بزنیم.

وی یادآور شد: تراکتور تیم سوم جدول در لیگ برتر بوده و همچنین توانسته به جمع چهار تیم جام حذفی راه یابد؛ پس ما از نظر فنی نگرانی نداریم، بلکه تنها دغدغه ما، حفظ سلامت ورزشکاران و خانواده‌هایشان است.

سهرابی با اشاره به شرایط "اشکان دژاگه" گفت: با توجه به آمار رو به رشد شیوع کرونا ویروس در کشورمان، دژاگه و خانواده‌اش نسبت به بازگشت این بازیکن به کشورمان نگرانی دارند؛ این بازیکن با کادرفنی در ارتباط بوده و جمله‌ی "دیگر به ایران برنمی‌گردم" را هیچ‌گاه نگفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز