خبرگزاری کار ایران

زنوزی: یک کودک 5 ساله هم می‌داند که این پروتکل‌ها قابل اجرا نیستند/ تضمین بدهند تا با شروع بازی‌ها موافقت کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۱۶۴

مالک باشگاه تراکتور گفت: هواداران‌مان انتظار دارند که برابری بین باشگاه‌ها ایجاد شود و فدراسیون نیز از باشگاه‌ها حرف شنوی داشته باشد. اگر به حرفمان گوش ندهند، تصمیم را بر عهده هوادارانمان می‌گذاریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، "محمدرضا زنوزی مطلق" در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو "گفت‌وگو" اظهار کرد: باشگاه تراکتور امسال از فدراسیون فوتبال 350 میلیون تومان درآمد داشت. رقمی که شاید هزینه تیم در چند دیدار داخلی باشد.

زنوزی در خصوص تماس تلفنی دبیر کل فدراسیون فوتبال با وی، گفت: آقای "نبی" طی تماس تلفنی از بنده درخواست کرد که نماینده خود را به فدراسیون فوتبال بفرستم، ولی بنده در پاسخ به آقای نبی اعلام کردم که این کار را نمی‌کنم؛ چرا که تیم‌های خصوصی مشکلی بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندارند و حرف ما، سایر باشگاه‌های لیگ برتری و دسته یکی است و درخواست کردم که جلسه‌ای با حضور تمامی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و دسته یکی برگزار کنند. آقایان پس از این پاسخ، اعلام کردند که با زنوزی تماس نگرفتیم، لااقل مردانه روی حرفتان بمانید، مگر خود شما این موضوع را رسانه‌ای نکرده بودید؟

وی در خصوص پیشنهادش برای پرداخت 85 میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی لیگ برتر، گفت: آقایان این پیشنهاد بنده و آقای "حمیداوی" را نمی‌پذیرند؛ چرا که در صورت پذیرش، ساختار و تشکیلاتی که برای آن مبلغ تعیین کردند به هوا می‌رود و خیلی‌ها از نان خوردن می‌افتند.

وی در خصوص نامه امروز باشگاه‌های خصوصی به فدراسیون فوتبال، توضیح داد: ما طی نامه‌ای مواردی را مطرح کرده و درخواست کرده‌ایم که به ما ضمانت داده و یا جلسه‌ای با حضور مدیران عامل تمامی باشگاه‌های فوتبال برگزار کنند؛ در غیر این صورت، درخواستمان را به "فیفا" و "AFC" ارسال خواهیم کرد.

مالک باشگاه تراکتور در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان پروتکل‌های بهداشتی لیگ‌های معتبر اروپایی را در کشورمان اجرا کرد؟ تأکید کرد: این سئوال را از یک کودک پنج ساله هم بپرسید، می‌گوید «نمی‌توانیم رعایت کنیم.»

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: دلیل اینکه امروز نمی‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم، همان قرارداد خیلی کم تبلیغات محیطی لیگ برتر بوده که سهمی به تیم‌ها نمی‌رسد و آن را هم قبلاً دریافت کرده‌اند. کسانی باید سقوط کرده و کنار بروند که این قرارداد را ارزان منعقد کرده‌‌اند.80 میلیارد تومان را چه‌کار کرده‌اید؟ می‌خواهم به عنوان ذی‌نفع، طی نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور، درخواست بررسی حساب‌های فدراسیون فوتبال را بدهم.

وی در پاسخ به این سئوال که تحت چه شرایطی به لیگ برتر باز می‌گردید؟ اظهار کرد: من و دوستانم نظرمان بر این است که برای عواقب ناشی از بازی کردن در چنین شرایطی تضمین دهند و یا اینکه طی جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه‌‌های لیگ برتری و دسته یکی، به تصمیم مشترک برسند و اگر قرار بر بازی باشد، همه صورت‌جلسه را امضاء کنند، ما در این صورت هزینه مادی و معنوی ناشی از بازی کردن را برعهده می‌گیریم.

 زنوزی ادامه داد: متأسفانه اکنون دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند، کسانی که نه از هزینه‌ی تصمیم‌شان خبر دارند، نه از جنبه فوتبالی آن. مغر و پاهای این جوانان، سرمایه‌های کشورمان هستند، چرا باید آنان را به خطر بی‌اندازیم؟

زنوزی با تأکید بر اینکه فوتبال در دنیا یک صنعت است، بیان کرد: فوتبال در ایران بیشتر جنبه سرگرمی و نشاط دارد، اسم لیگ را هم به دروغ "لیگ حرفه‌ای برتر" نوشته‌ایم. اگر فوتبال در کشورمان نیز یک صنعت بود، باعث می‌شد که چرخ‌های آن خود به خود بچرخد و حتی هزینه‌های سرسام‌آور کرونا را هم پرداخت کند، فوتبال در اروپا صنعت بوده و به همین دلیل می‌توانند هزینه‌های متحمل شده را پرداخت کنند.

 وی ادامه داد: مدیران فدراسیون نتوانستند فوتبال را از نظر اقتصادی و فوتبالی ارتقا دهند و حتی آن را زمین هم زده‌اند. کارخانه محل درآمد است، ولی فوتبال همچون کارخانه نبوده و نباید آن را با سایر بخش ها همچون کارخانجات و مراکز خدماتی مقایسه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز