خبرگزاری کار ایران

کنته: فوتبال نیازمند حضور هواداران است / لیگ را با ماکسیمم تلاش تمام می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۱۴۹

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان ابراز امیدواری کرد با پایان شیوع ویروس کرونا طرفداران فوتبال در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سمپدوریا اظهار داشت: خیلی آرامم زیرا بچه‌ها می‌دانند که وقتی از اول بازی در زمین هستند یا در حین بازی وارد ترکیب می‌شوند در زمین چه کنند. برای هواداران نیز می‌دانم که آنها از نبودن در جو استادیوم ناراحت هستند و غیبت آنها برای ما نیز دردناک است.

زمان جدید بازی‌ها:"بازی کردن در ساعت ۲۱:۴۵(به وقت ایتالیا) نیازمند سازماندهی و برنامه ریزی دقیق است. مثلا صبحانه و نهار و استراحت تیم باید دقیق باشد. ۱۳ بازی پشت سرهم داریم و تصمیم گرفته ایم بازیکنان در خانه خودشان استراحت کنند نه در کمپ."

انگیزه بازیکنان: "می‌خواهیم لیگ را با ماکسیمم تلاش و با انگیزه بالا تمام کنیم. بدون محدودیت و بهانه. حاشیه اشتباهات ما نسبت به تیم‌های پیش رویمان کمتر است ولی ما اشتیاق و غرور لازم داریم. تیم از هر لحاظ رشد کرده است."

شرایط اریکسن: "اریکسن کاملا با سیستم تیم منطبق شده است و روی ترکیب ۲-۱-۴-۳ از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی کار کرده‌ایم. بدنبال راه حل‌های دیگر برای منطبق شدن سایر بازیکنان داخل ترکیب نیز هستیم. از عملکرد اریکسن خوشحالم و این چندماه وقفه کمک زیادی به ما برای راه حل‌های جدید کرد."

سمپدوریا: "با بردن سمپدوریا، اختلافمان با صدر به ۶ امتیاز می‌رسد و ۱۲ بازی دیگر نیز در پیش داریم. از نظر من این اختلاف در این میزان بازی زیاد نیست. خوب کار کرده ایم و از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی آماده ایم ولی باید حکم تاییدش را در زمین نمایش دهیم."

غیبت طرفداران در استادیوم‌ها: "امیدوارم هرچه زودتر طرفدارانمان را ببینیم زیرا به آنها نیاز داریم. فوتبال نیازمند حضور مردم در استادیوم هاست. امیدوارم این دوران سخت تمام شود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز