خبرگزاری کار ایران

بحرالعلوم : آرزویم حضور در المپیک است

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۹۰۹

مریم بحرالعلوم متولد 1383 است و 16 سال بیشتر سن ندارد اما آرزوهایش بزرگ است ، به بزرگی حضور در المپیک . جزو نوابغ و نخبه های با استعداد دوچرخه سواری به حساب می آید و بی شک با تلاش و کوشش می تواند به آرزویش برسد .

 به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مریم بحرالعلوم، ملی پوش نوجوان تیم ملی دوچرخه سواری می گوید : اهل کرمان هستم و در حال حاضر سال اول دبیرستان رشته تربیت بدنی در مدرسه حکمت کرمان تحصیل می کنم . به طور حرفه ای بیش از یک سال است که وارد دنیای دوچرخه سواری شده ام.

وی افزود : سال گذشته در مسابقات استعدادیابی استانی مقام اول ، مسابقات کشوری  تبریز سال 97 به صورت آزاد در رشته سرعت مقام اول را کسب کردم و به اردوی تیم ملی دعوت شدم  و در آنجا هم برای انتخابی تیم ملی جزء 6 نخبه برتر کشور انتخاب شدم .

بحرالعلوم درباره اینکه در حال حاضر چکار می کند اظهار داشت: فعلا به خاطر شرایط کرونا تمرینات را در خانه و زمانی هم خارج از خانه پیگیری می کنم. تیم باشگاهی ندارم و زیر نظر هیات و مربی تمرینات را انجام می دهم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : علی رغم اینکه هیات استان به من لطف دارند اما همچنان با کمبودهایی روبرو هستم . نداشتن ابزار و دوچرخه مناسب برای تمرین دغدغه اصلی من است البته تمریناتم را هم بدون اسکورت در جاده ها تمرین می کنم . ضمن اینکه اگر تمرینات را هم با یک مربی تخصصی فقط برای خانم ها انجام می دادم خیلی بهتر می شد.

ملی پوش کرمانی در ادامه گفت : هیات متاسفانه با وجود استعدادهای زیاد در شهر و استان دچار کمبودهایی است ولی در اختیار گذاشتن دوچرخه و ابزارهای لازم برای تمرینات بدنسازی به خصوص در شرایط کرونا مورد انتظار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز