خبرگزاری کار ایران

فرصت بلندمدت استقلال برای درآمدزایی از قایدی

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۸۴۴

قرارداد مهاجم جوان استقلال در ششم تیر سال 97 به مدت 5 سال تمدید شد و برای سه سال دیگر اعتبار دارد.

به گزارش ایلنا، احمد سعادتمند اعلام کرده بود که برای فصل آینده اسکلت تیم را حفظ خواهد کرد و برنامه‌ای برای ترانسفرستاره هایش ازجمله مهدی قایدی ندارد. کمی پس‌ازاین موضوع اخبار متفاوتی درباره احتمال ترانسفر شدن شماره 10 آبی‌ها در پایان فصل به گوش رسید که درآمدی حدوداً 800 هزار دلار درآمدزایی داشته باشد که معادل ریالی آن با توجه به ارز مبلغ قابل‌توجهی در حدود 15 میلیارد تومان می‌شود.

در خصوص رسیدن پیشنهاداتی خارجی حول‌وحوش همین رقم برای قائدی خبرهایی به گوش می‌رسد که برای سعادتمند و مدیران باشگاه می‌تواند حسابی وسوسه کننده باشد.هرچند سعادتمند درباره احتمال ترانسفر قایدی بار دیگر تأکید که این بازیکن و دیگر ستاره‌های استقلال فروشی نیستند و کف قیمت فروش آن‌ها 5 میلیون دلار است!

این در شرایطی است که به‌تازگی این موضوع مطرح‌شده که قرارداد قائدی که در ابتدای لیگ هفدهم بسته شد فصل آینده تمام می‌شود و ستاره 19 ساله آبی‌ها در انتهای لیگ بیستم می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد به یکی از پیشنهادات خارجی‌اش پاسخ مثبت بدهد و دیگر نه‌تنها اختیار ماندن و رفتن این بازیکن از دست باشگاه خارج می‌شود که اگر امسال مهدی را نفروشند در فصل آینده هیچ درآمدی هم از این ترانسفر عاید  استقلالی‌ها نخواهد شد.

این در شرایطی است که قرارداد مهاجم جوان استقلال در ششم  تیر سال 97 به مدت 5 سال تمدید شد. پندار توفیقی که مهدی قایدی را در سال 96 از باشگاه ایران جوان بوشهر با قراردادی3 ساله جذب کرده بود، با توجه به اینکه در آن زمان سن قایدی زیر 18 سال بود، در سال 97 یک قرارداد جدید 5 ساله با این بازیکن امضا کرد و قرارداد 3 ساله قبلی از درجه اعتبار ساقط شد. زمان شروع این قرارداد 5 ساله هم از لیگ هجدهم است.

به‌عبارت‌دیگر امسال دومین فصل از قرارداد 5 ساله است و قایدی 3 فصل دیگر یعنی تا پایان لیگ بیست و دوم و سال 1402 بازیکن استقلال محسوب می‌شود. به‌این‌ترتیب استقلالی‌ها برای درآمدزایی از فروش قایدی 3 سال دیگر فرصت دارند و‌ پس‌ازآن اگر قرارداد او تمدید نشود باشگاه دیگر نمی‌تواند پولی از ترانسفر او به دست آورد.سؤال دیگری که درباره قایدی وجود دارد این است که بند شرطی در قرارداد 5 ساله این بازیکن وجود دارد که به او اجازه بدهد تحت شرایطی بدون گرفتن موافقت باشگاه لژیونر شود. چیزی شبیه به آن چیزی که برای امید نورافکن اتفاق افتاد؟

پندار توفیقی معاون سابق آبی‌ها تأکید می‌کند که هیچ بند و امتیاز ویژه‌ای در قرارداد قایدی وجود ندارد و تا 3 سال دیگر او بدون قید و شرط بازیکن استقلال محسوب می‌شود:«هیچ بند و تبصره‌ای در قرارداد 5 ساله مهدی قایدی وجود ندارد و بدون هیچ قید و شرطی او تا 3 سال آینده بازیکن استقلال است.» به‌این‌ترتیب همان‌طور که خود قایدی هم اعلام کرده بود سرنوشت پیشنهادات خارجی‌اش  کاملاً در دست باشگاه است و خودش هیچ راه قانونی برای جدایی و ترانسفر شدن ندارد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز