خبرگزاری کار ایران

پیش بینی نقل و انتقالات اروپا: ماهیان آزاد

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۷۹۱

با فرا رسیدن فصل تابستان بازیکنان سرشناسی قراردادش به پایان رسیده و می‌توانند به راحتی مقصد جدید خود را معرفی کنند.

به گزارش ایلنا، با 11 بازیکنی که می‌توانند در پایان فصل جاری به صورت بازیکن آزاد در نقل و انتقالات تابستانی مقصد جدید خود را معرفی کنند، آشنا می‌شوید:

 

ماریو گوتزه

شاید قابل باور نباشد که گوتزه هنوز ۲۸ سال سن دارد. این بازیکن آلمانی از ابتدای کارش با تصمیم جنجال‌برانگیز انتخاب بایرن به جای دورتموند در سال ۲۰۱۳ دوران پرمخاطره‌ای داشته است. البته لازم به یادآوری نیست که این بازیکن در فینال جام جهانی گل پیروزی‌بخش تیم خود را به ثمر رسانده است. یک بیماری متابولیک نزدیک بود او را از میادین فوتبال دور کند، اما او دوباره سلامتی خود را به دست آورده و آماده است به تعهدات‌ خود عمل کند. اگر دورتموند مخالفتی با انتقال او نداشته باشد، لیگ جزیره یا اسپانیا می‌توانند گزینه‌های خوبی برای او باشند.

داوید لوئیز

آینده این بازیکن برزیلی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این بازیکن ۳۳ ساله تابستان گذشته چلسی را پس از مدت‌ها ترک کرد و به جمع توپچی‌ها پیوست. او اما ارتباط خود را با بنفیکا برای بازگشت یک‌ساله نگه داشته است، زیرا قرارداد او با آرسنال یک‌ساله بوده و در تابستان به پایان می‌رسد. با این وجود، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تمدید دو ساله با دستمزد کمتر شنیده می‌شود.

دریس مرتنز

اگر شایعات را باور کنیم مرتنز ناپولی را برای حضور در لیگ برتر ترک خواهد کرد. چلسی و اینتر در صف اول درخواست برای جذب این بازیکن باهم رقابت می‌کنند اما در هفته‌های اخیر او یک چرخش ۱۸۰ درجه داشته است. حالا ظاهرا این بازیکن ۳۲ ساله قصد دارد قراردادش را با تیم جنوبی‌ ایتالیا به مدت ۲ سال تمدید کند اما هنوز هیچ چیز مشخص نشده است.

ادینسون کاوانی

او که در اوایل کارش در پاری‌سن‌ژرمن در برابر زلاتان ابراهیموویچ بازیکن دوم محسوب می‌شد، توانست در سال ۲۰۱۶ تبدیل به بازیکن اصلی شود. این بازیکن اروگوئه‌ای بار دیگر در سال ۲۰۱۷ با ورود ام‌باپه و نیمار از کانون توجهات دور شد. حالا این بازیکن ۳۳ ساله و آزاد باید برای فصل آتی به‌ دنبال مقصد جدیدی برای خود باشد. گفته می‌شود آتلتیکومادرید مقصد بعدی این مهاجم گلزن خواهد بود. البته اینتر نیز پیشنهاداتی ارایه کرده است.

توماس مونیر

مونیر در مصاحبه‌ای اعلام کرد آماده است قرارداد جدیدی با PSG به امضا برساند اما هنوز مذاکره‌ای آغاز نشده. این نشان می‌دهد غول‌های فرانسوی دیدگاه دیگری دارند. مونیر یک مدافع راست خوش‌فکر و سریع است که دوست دارد از هر فرصتی استفاده کند و جلو برود. او می‌تواند در لیگ برتر انگلیس هم بازی کند. پیش از این تیم‌های لیورپول، یونایتد و آرسنال با این بازیکن در ارتباط بوده‌اند.

پدرو رودریگز

اگر پدرو در تابستان و قبل از ۳۳ سالگی چلسی را ترک کند، بازگشت به اسپانیا منطقی‌ترین تصمیم او خواهد بود. تجربه پیش روی بعد از ۶ قهرمانی در لیگ، سه لیگ قهرمانان اروپا، یک لیگ اروپا و چهار جام داخلی با بارسلونا تیم‌های زیادی در اسپانیا را برای جذب او وسوسه خواهد کرد. پدرو قبلا گفته بود لندن را ترک خواهد کرد. شاید او نتواند مثل سابق هفته به هفته فیکس بازی کند ولی او نوعی از بازی را ارایه می‌دهد که هر مربی‌ای دوست دارد در تیمش داشته باشد.

داوید سیلوا

نمایش داوید سیلوا در اتحاد چنان تماشایی بوده که کتابی به نام «جادوگر! یک دهه جادوگری» پیش از جدایی قریب‌الوقوعش از سیتی نوشته و منتشر شده است. یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام دوران‌‌ اکنون ۳۴ ساله است و آماده یک چالش جدید. او می‌تواند به اسپانیا و تیم والنسیا بازگردد یا در کشورهای حوزه خلیج‌فارس به فکر درآمدزایی باشد.

یان فرتونگن

فرتونگن از زمان پیوستنش به تاتنهام در سال ۲۰۱۲ نقش مهمی در رشد تیم ایفا کرده است اما به نظر می‌رسد دوران طولانی‌مدت حضور او در تیم شمال لندن به پایان رسیده است. در حال حاضر این بلژیکی ۳۳ ساله در حال بررسی گزینه‌های خود است که بخشی از آن شامل انتقال به سری‌ آ می‌شود. او در این فصل ۱۹ بازی در لیگ برای تاتنهام انجام داده است.

 ویلیان

تصور این که ویلیان باتوجه به حضور طولانی‌مدتش در چلسی پیراهن تیم دیگری را بر تن کند، دشوار است اما همین حرف را در مورد داوید لوئیز دیگر قدیمی‌ تیم چلسی نیز می‌گفتند اما او سال گذشته به آرسنال پیوست. ویلیان تصریح کرده دوست دارد در استنفوردبریج بماند اما ممکن است این تصمیم به او محول نشده است، به‌ویژه این که لمپارد سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان را بیشتر ترجیح می‌دهد. شاید همبازی شدن ویلیان با لوئیز در آرسنال چندان دور از ذهن نباشد.

زلاتان ابراهیموویچ

بازگشت غول سوئدی به میلان در ژانویه قبل از تعطیلی مسابقات داشت خوب پیش می‌رفت. این بازیکن ۳۸ ساله در ۱۰ بازی ۴ گل هم برای روسونری زد و میلان همراه او شرایط بهتری پیدا کرد تا نشان دهد سن فقط یک عدد است. اما روند تمدید قرارداد او با میلان هنوز مشخص نشده و دو طرف به توافق نرسیده‌اند. شایعاتی که چند ماه پیش مبنی بر بازگشت او به سوئد مطرح شده بود هنوز شنیده می‌شود. تصاویری از زلاتان در زمان تعطیلی رقابت‌ها در حال تمرین با تیم هماربی سوئد که چندی پیش بخشی از سهامش را خریده بود، منتشر شده است.

تیاگو سیلوا

سیلوا خودش را به عنوان یکی از بهترین مدافعان فوتبال اروپا در دهه گذشته مطرح کرده است، اما در ۳۵ سالگی پی‌اس‌جی در مورد تمدید قرارداد با او مردد به نظر می‌رسد. این بازیکن برزیلی هنوز هم به ‌طور مرتب در ترکیب پی‌اس‌جی بازی می‌کند و در این فصل ۲۱‌بار به میدان رفته است. همسرش اخیرا گفته بود آنها دوست دارند در پاریس بمانند اما بدون توافق جدید این اتفاق ناممکن است. شایعاتی پیرامون انتقال او به اورتون به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز