خبرگزاری کار ایران

در وضع قرمز تبریز صلاح به شرکت تراکتور نیست

دبیری: بی‌تفاوتی به خواست تراکتور عین لجبازی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۵۵۲

عضو سابق هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این‌که کسی از فدراسیون فوتبال به خواست باشگاه‌های خصوصی چون تراکتور پاسخی نمی‌دهد عین لجبازی است‌.

به گزارش ایلنا، دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز و عضو سابق هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هم اکنون شهر تبریز و استان آذربایجان‌شرقی در وضعیت قرمز قرار دارد و مردم فقط باید با ماسک در اماکن عمومی تردد کند. حال با این شرایط مشخص نیست که اصرار فدراسیون فوتبال برای انجام ادامه لیگ‌‌برتر در شرایطی که کل کشور درگیر پیک کروناست و بازیکنان هم برای تردد به شهرها متاثر از احتمال ابتلا هستند برای چه چیزی است.

وی ادامه داد: المپیک با آن عزمت یکسال به تعویق افتاده است اما اینکه برخی حاضر نیستند برای چند ماه مسابقات لیگ داخلی ما را به عقب بیاندازند تا شرایط بهتر شود و بعد ادامه لیگ را دنبال کنند از اتفاقات عجیب است.

شهرام دبیری که خود در مقطعی مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز بوده، تاکید کرد: نشنیدن حرف و خواست باشگاه‌های خصوصی از اتفاقات تلخ این روزهای فوتبال ماست. حمایت از خصوصی‌سازی و اینکه حتی یک جلسه کلی برای بررسی خواست این دست باشگاه‌ها تشکیل نمی‌شود نوعی تعارض و لجبازی است. مگر نه اینکه تکیه به فوتبال دولتی باعث شده که مثلا امروز که نفت دست از تیمداری کشیده، خیلی از باشگاه‌های ما به مشکل بخورند.

عضو سابق هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: این نوع برخورد، باشگاههای خصوصی ما را دلسرد می‌کند و عاقبت خوبی برای فوتبال ما ندارد. متاسفانه در این شرایط برخی باشگاهها را در مقابل دیگران گذاشته و جو مسمومی را علیه آنها به راه انداخته‌اند در صورتیکه می‌شود با برگزاری یک جلسه تصمیم‌گیری به یک نظر واحد رسید و سپس همه از آن تبعیت کنند.

رئیس شورای شهر تبریز در خاتمه یادآور شد: اینکه بالاخره چه تمهیدی برای بررسی خواسته مخالفان ادامه لیگ پیش‌بینی خواهد شد مشخص نیست اما من فکر می‌کنم در وضعیت قرمز کنونی تبریز صلاح به شرکت تراکتور و ماشین‌سازی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز