خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه:

مدیریت خوشه طلایی نمونه‌ی بی‌نقصی از تیمداری خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۴۹۶

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه ضمن اعلام زمان آغاز پروژه تجهیز نور محل برگزاری بازی‌های خانگی تیم خوشه طلایی ساوه عملکرد مناسب این تیم در فصل جاری لیگ آزادگان را مرهون مدیریت خصوصی این تیم دانست.

به گزارش ایلنا، حامد توکلی در مورد وضعیت نور مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه که محل برگزاری بازی‌های خانگی تیم فوتبال خوشه طلایی است، گفت: طبق توافقات بدست آمده در دیدار هفته گذشته‌ی مدیرعامل تیم خوشه طلایی ساوه، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با یکدیگر پروژه تجهیز نور ورزشگاه شهید چمران ساوه از روز شنبه هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد.

 

وی افزود: با توجه به الزام سازمان لیگ فوتبال مبنی بر برگزاری مسابقات باقی‌مانده از رقابت‌های لیگ دسته اول در شب و زیر نور ۱۰۰۰ لوکس، این پروژه با هزینه یک میلیارد تومانی انجام خواهد شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه در مورد نتایج نماینده استان مرکزی در فصل جاری رقابت‌های لیگ آزادگان گفت: عملکرد تیم خوشه طلایی ساوه در اولین فصل حضور خود بسیار مناسب بوده و این نتیجه تلاش اعضای این تیم و مدیریت عالی و بی‌نقص آقای پرویزی(مالک و مدیرعامل خوشه طلایی) بوده است.

 

توکلی تصریح کرد: مدیریت خصوصی نماینده فوتبال استان مرکزی یک نمونه‌ی عالی و کم‌نظیر در بحث تیمداری خصوصی به شمار می‌رود. چندین سال است که در استان مرکزی و کشور مدیران تیم‌های دولتی هزینه‌های گزافی را انجام می‌دهند بدون دستاورد قابل قبولی بدهی هنگفتی نیز به بار می‌آورند در حالی که آقای پرویزی و مسئولان این تیم که تعدادشان به تعداد انگشت‌های یک دست هم نمی‌رسد ثابت کرده‌اند با تیمداری خصوصی و برنامه‌ریزی موثر حتی برای خرج هزار تومان نیز می‌توان در حوزه ورزش موفق شد.

 

رئیساداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با صعود تیم خوشه طلایی به لیگ برتر ارزش تلاش بی‌وقفه‌ی اعضای این تیم به عنوان یک مجموعه خصوصی موفق و بابرنامه به جامعه فوتبال و ورزش کشور به‌ویژه مدیران تیم‌های دولتی نمایان شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز