خبرگزاری کار ایران

اقدام درست و هوشمندانه مدیران باشگاه؛

سپاهان در دام انصرافی ها نیفتاد

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۳۲۰

برخی باشگاه‌ها خیلی سعی داشتند در موج چند روز اخیر تهدید به انصراف و تیرهای هوایی متعددی که شلیک می‌کردند حمایت سپاهان در این موج و کمپین را جلب کنند.

به گزارش ایلنا، موضع باشگاه سپاهان در بحث آغاز لیگ از همان اول منطقی و هوشمندانه بود. در ابتدا پیشنهاد تعطیلی مسابقات داده شداما در عین حال بر تمکین از قانون تاکید و حال هم چه مسابقات آغاز  و چه به سمت و سوی تعطیلی برود سپاهانی ها بر تمکین از قوانین موجود و مصوبات نهادهای ذیصلاح تاکید دارند.

برخی باشگاه‌ها خیلی سعی داشتند در موج چند روز اخیر تهدید به انصراف و تیرهای هوایی متعددی که شلیک می‌کردند حمایت سپاهان در این موج و کمپین را جلب کنند که تیرشان به سنگ خورد و خوشبختانه در این دام نیفتادیم . باشگاه هایی که تصمیمات غلط مدیریتی شان در چند سال اخیر میتواند در یک کتاب چند هزار صفحه ای بیاید قطعا با تصمیمات و مواضع هیجانی و همیشه عجولانه خود نمیتوانند متحد خوبی برای سپاهان باشند و البته اشل و وزن آنها هم با باشگاه ما فرسنگ ها فاصله دارد.

شاید حال که از تمکین به قانون میگوییم برخی به ما عدم حضور سپاهان در مصاف با پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان را یادآور شوند. در بحث آن دیدار نیز خواست و موضع رسمی مدیران کارخانه فولاد مبارکه و سپاهان آن چیزی نبود که در نهایت اتفاق افتاد.تصمیم خودسرانه، غلط،مرگبار و غیر قانونی یک فرد خوش خدمتی بزرگی به پرسپولیس بود تا هم ما امتیازی نگیریم و هم قرمزها  که در بازی رفت در تهران دو بر صفر به پسران طلایی باخته بودند، مفت و مجانی ۳ امتیاز دیدار خارج از خانه را به دست آورند.چیزی که خودشان هم باور نمی‌کردند.

 

مرتضی رمضانی راد/ مدیر رسانه ای سابق سپاهان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز