خبرگزاری کار ایران

پیروزی چهار گله تراکتور در بازی دوستانه

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۲۴۳

تراکتور توانست در یک بازی دوستانه، تیم علم و ادب تبریز را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، این دیدار در راستای افزایش آمادگی بازیکنان تیم و پس از چندین جلسه تمرین در گروه‌های چند نفره، امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد.

میثم تیموری در دقیقه ۲۰ بازی، روی ارسال احسان حاجی‌صفی، با ضربه سر گل نخست تراکتور را به ثمر رساند.

سعید مهری در دقیقه ۶۷ بازی با شوت از راه دور، به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۶۹ بازی، میمبلا با پاس عرضی،  مهری را مقابل دروازه صاحب موقعیت گل کرد که این بازیکن با ضربه بغل پا، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۰ بازی، محمدرضا خانزاده که از جناح چپ نفوذ خوبی انجام داده بود، با پاس دقیق، علی فتحی را مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد که این بازیکن با ضربه پا گل چهارم تیمش را وارد دروازه علم و ادب کرد.

شاگردان الهامی در این دیدار با ترکیب رشید مظاهری، میلاد شیخ فخرالدینی (از دقیقه ۸۲ حسین علیزاده)، احسان حاجی‌صفی (از دقیقه ۷۰ علی فتحی)، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی، رضا شکاری (از دقیقه ۷۰ علی سبحانی)، ساسان انصاری (از دقیقه ۶۲ علی نجفی) مهدی تیکدری‌نژاد (از دقیقه ۸۲ مهدی ببری)، سعید مهری (از دقیقه ۷۷ ابوالفضل پورشیخ)، میثم تیموری (از دقیقه ۸۳ ارسلان یاری) و ویلیان میمبلا (از دقیقه ۷۵ مسعود شجاعی) بازی کردند.

گفتنی است، این بازی بنا به صلاحدید کادر فنی صرفاً جهت قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه و حفظ آمادگی انجام شده و طی روزهای آتی نیز دیدارهای تدارکاتی انجام خواهد شد، با این حال باشگاه تراکتور درخصوص حضور در مسابقات لیگ‌برتر همچنان بر مواضع قبلی تاکید دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز