خبرگزاری کار ایران

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل خوشه طلایی/ بیرانوند پنالتی را مهار کرد

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۹۸۳

سرخ‌پوشان در نیمه اول خوشه طلایی را شکست دادند.


 

به گزارش ایلنا، تیم‌های پرسپولیس و خوشه طلایی امروز از ساعت 18:05 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف یکدیگر رفتند.

محسن عاشوری سرمربی تیم خوشه طلایی که سابقه سال‌ها حضور در پرسپولیس را دارد پیش از آغاز بازی با یحیی گل‌محمدی سرمربی، کریم باقری و حمید مطهری مربی و افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس خوش و بش گرمی داشت و با یکدیگر به مرور خاطرات گذشته پرداختند.

سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانان و فرزاد آشوبی مربی تیم خوشه طلایی هم که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد با مربیان پرسپولیس دیدار گرمی داشتند.

با توجه به پروتکل‌های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا، تدابیر بهداشتی پیش از آغاز بازی به صورت کامل به اجرا درآمد.

بازیکنان نیمکت نشین دو تیم با فاصله از یکدیگر روی نیمکت نشستند و سایر بازیکنان از روی سکو نظاره‌گر این بازی شدند.

پرسپولیس در نیمه اول با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمد حسینی، احسان حسینی، ارسلان آزادی، سینا مهدوی، سعید حسین‌پور، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی، علیرضا ملکی، مهدی عبدی و آریا برزگر در زمین حاضر شد.

در دقیقه 18 بازی روی سعید حسین‌پور خطا صورت گرفت. ضربه مهدی ترابی با فاصله کمی از کنار دروازه خوشه طلایی به بیرون رفت.

سیدجلال حسینی و بشار رسن در گوشه‌ای از زمین و زیر نظر مربی بدنساز تیم مشغول تمرینات اختصاصی بودند.

در دقیقه 24 و با پاس حسین‌پور، مهدی عبدی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه‌ای دقیق دروازه خوشه طلایی را باز کرد.

در دقیقه 36 و پس از خطایی که روی مهدی صورت گرفت داور نقطه پنالتی را نشان داد. مهدی ترابی ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا پرسپولیس 2 بر صفر از حریف خود جلو بیفتد.

در دقیقه 41 و با ارسال سینا مهدوی تیم پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه هادی برزگر توسط دروازه‌بان خوشه طلایی برگشت داده شد و ضربه ریباند عبدی هم راهی به دروازه شاگردان محسن عاشوری پیدا نکرد.

در دقیقه 43 ارسلان آزادی روی مهاجم خوشه طلایی خطای پنالتی انجام داد اما بیرانوند با تشخیص درست این پنالتی را مهار کرد. نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز