خبرگزاری کار ایران

دوئل جذاب شهاب گردان و مهاجمان محبوب استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۹۴۸

دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در بازی موقعه از هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، بعد از ماه‌ها وقفه در برگزاری مسابقات لیگ برتر سرانجام در تاریخ چهارم تیر مسابقات لیگ برتر با مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و استقلال در بازی موقعه از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه فولاد آرنا از سر گرفته می‌شود.

این درحالی‌ است که استقلال در 4 بازی اخیر خود 2 پیروزی کسب کرده و در یک بازی شکست خورده و در یک بازی نیز به تساوی رضایت داده، شاگردان مجیدی در این 4 بازی موفق به ثبت کلین شیت نشده‌اند و همچنین 6 بار دروازه حریفان را گشوده‌اند، در این میان مهدی قائدی با 9 گل زده در رتبه دوم جدول گلزنان و دیاباته و مطهری با 8 گل زده در رتبه سوم قرار دارند. اما در مقابل فولاد با درخشش شهاب گردان در 4 بازی اخیر خود 3 پیروزی کسب کرده و با ثبت 2 کلین شیت تنها 2 گل دریافت کرده. همچنین فولادی‌ها در این فصل 11 کلین شیت از خود به ثبت رسانده و بعد از پرسپولیس با 12 گل خورده بهترین خط دفاع در لیگ نوزدهم را تا بدین جای فصل به خود اختصاص داده است.

با توجه به درخشش خط حمله استقلال در این فصل و حضور ارسلان مطهری و مهدی قائدی در این تیم و در مقابل درخشش گردان در این فصل باید دید در دوئل گردان و مهاجمان استقلال کدام یک موفق خواهند شد دیگری را شکست دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز