خبرگزاری کار ایران

افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران و رونمایی از تندیس 6 قهرمان المپیکی و پارالمپیکی کشور

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۸۵۱

مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر ورزش کشور و رونمایی از تندیس 6 قهرمان المپیکی و پارالمپیکی روز سه شنبه سوم تیر ماه در محل موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر ورزش کشور و رونمایی از تندیس6 نفر از قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی کشور محمود ملا قاسمی،علی میرزایی،محمد مهدی یعقوبی،امامعلی حبیبی، محمد ابراهیم سیف پور و زنده یاد سیامند رحمان ساعت   10 صبح روز سه شنبه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان،کمیته ملی المپیک،کمیته ملی پارالمپیک،فدراسیونهای ورزشی،پیشکسوتان، قهرمانان و اصحاب رسانه برگزار می شود.

بنا بر دستور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک مقرر شد تا هر ماه از تندیس 5 تن از المپین های افتخار کشور رونمایی وضمن تجلیل  از تلاشها و زحمات این عزیزان در کنار تندیس هر کدام از این عزیزان ویترین اختصاصی افتخارات و هدایای آنها به موزه ورزش رونمایی و بنمایش در آید.

گفتنی است:نشستی درخصوص برگزاری این مراسم با حضور دکتر صالحی امیری، طاهره طاهریان،کیکاوس سعیدی،نصراله سجادی،میر مدیر موزه و جمعی از مدیران کمیته برگزار و تصمیمات نهایی در خصوص برگزاری هر چه بهتر این مراسم اتخاذ گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز