خبرگزاری کار ایران

مسلمی‌پور: تابع تصمیمات باشگاه در مورد شرکت در لیگ هستیم/ اصرار برای برگزاری بازی‌ها برای چیست؟

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۷۹۳

مدافع جوان ماشین سازی از امضای بیانیه مشترک بازیکنان 7 تیم لیگ برتری صحبت کرد.

محمد مسلمی‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص امضای نامه مشترک بازیکنان هفت تیم لیگ برتری که توسط خودش هم امضا شده بود اظهار داشت: این تصمیمی بود که بازیکنان ماشین سازی با هم گرفتیم و فکر می‌کنم همه هم آن را امضا کرده باشند. متاسفانه هرچقدر حرف بزنیم و مصاحبه کنیم کسی ترتیب اثر نمی‌دهد و امیدوارم این نامه باعث شود یک اتفاقی بیافتد.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه آنها را مجاب به امضای این نامه کرد هم گفت: اصلاً چنین چیزی نبود و بازیکنان با میل و اختیار خودشان نامه را امضا کردند. هیچکسی نیامد به من بگوید باید این نامه را امضا کنی و مفادش را خواندم و آن را امضا کردم. واقعاً قصد نداریم ساز مخالف بزنیم ولی نگرانی سلامتی‌مان هستیم و امیدوارم مسئولان هم به فکر باشند.

مدافع ماشین‌سازی در مورد اینکه مالک باشگاه بیشترین مخالفت را با شروع لیگ تا به امروز ابراز داشته هم توضیح داد: آقای زنوزی حق دارد ناراحت باشد و باشگاه هم هر تصمیمی بگیرد ما تابع آن هستیم. واقعاً اوضاع خطرناک است و با این شرایط و این استرس نمی‌توانیم بازی کنیم و نمی‌دانم اصرار بیهوده برای برگزاری بازی‌ها در این مقطع چیست. نمی‌دانم باید چکار کنند ولی یک تصمیم گرفته شود که مثل الان خیلی از تیم‌ها با آن مخالف نباشند.

مسلمی پور در مورد اینکه انصرافشان از لیگ ممکن است عواقبی داشته باشد هم گفت: به هر حال باشگاه در این مورد تصمیم‌ می‌گیرد و مشخص می‌کند که چکار کنیم و هر تصمیمی هم که گرفته شود ما تابع آن هستیم. عواقب این تصمیم هرچه باشد از سلامتی بازیکنان مهم‌تر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز