خبرگزاری کار ایران

جریمه ۲۰ هزاردلاری هم اضافه شد؛

استقلال چطور پرونده شفر را حل می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۶۷۳

درخواست جدید باشگاه استقلال تهران از فیفا اجازه می‌دهد تا آبی پوشان تا حداقل دو ماه برای حل و فصل شکایت وینفرد شفر زمان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال تهران روز گذشته اعلام کرد با شکایت وینفرد شفر و رسیدگی های انجام شده، در تاریخ 12 اسفند رای فیفا صادر و باشگاه استقلال به پرداخت مبلغ 322 هزار و پانصد هزار دلار به همراه سود سالانه 5 درصد روزشمار به عنوان حقوق عقب افتاده و نیز مبلغ 232 هزار و پانصد هزار دلار به عنوان غرامت به همراه سود سالانه 5 درصد روزشمار محکوم شده است که در کل مبلغ 555 هزار دلار به همراه سود را شامل می‌شود که تا تاریخ 13 فروردین باشگاه استقلال مهلت پرداخت این پول را داشته است. 

این باشگاه همینطور اعلام کرد با توجه به پرداخت نشدن این پول و البته شکل نگرفتن یک توافق، در تاریخ 20 خرداد نامه‌ای از فیفا به باشگاه ارسال و اعلام شد که به دلیل عدم پرداخت رای صادر شده توسط کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا، موارد جهت طرح در کمیته انضباطی فیفا که در تاریخ 16 تیر برگزار می‌شود، ارسال می‌گردد.

در این خصوص تا روز گذشته فرصت ارسال جواب به فیفا وجود داشته که نامه‌ای در این خصوص تنظیم و به فیفا ارسال شده است که در آن با استناد به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا، از فیفا درخواست شده که 120 روز به باشگاه مهلت داده شود تا بتواند به تعهدات خود عمل نماید.

طبق ماده 15 کمیته انضباطی فیفا استقلال باید در رابطه با پرونده وینفرد بین 20 تا 25 هزار دلار جریمه بدهد. 30 روز به صورت استاندارد به استقلال وقت می‌دهند که جریمه را با اصل طلب شفر پرداخت کنند و از این 30 روز 21 روز فرصت دارند تا نسبت به رای کمیته انضباطی فیفا به CAS اعتراض کنند.

اگر اعتراض نکردند و 30 روز هم بگذرد و با این وجود پول را هم نپردازند؛ آن زمان پنجره نقل و انتقالات بسته می‌شود تا زمانیکه پول را پرداخت کنند و این محرومیت رفع شود. اگر بعد از یک مدتی رفتار باشگاه در جهت پرداخت مطالبات نباشد، آن زمان شفر یا وکیلش می‌توانند دوباره به کمیته انضباطی اطلاع بدهد و آن زمان کسر امتیاز مطرح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز