خبرگزاری کار ایران

مجیدی از شرایط تیم رضایت داشت

عنایتی:خیلی‌ها برای استقلال یک بغل پا هم نزدند اما از این تیم طلبکار هستند/اسرار باشگاه مانند اسرار خانواده است

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۵۷۳

سرمربی تیم هوادار از بازی تیمش مقابل استقلال رضایت کامل دارد.

به گزارش ایلنا،رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار از بازی تیمش مقابل استقلال رضایت کامل دارد و می‌گوید این بازی خیلی می‌تواند به تیمش در ادامه راه کمک کند. عنایتی همچنین معتقد است باید با کسانی که پول بیت‌المال را به راحتی به هدر می‌دهند برخورد کرد.

در خصوص بازی مقابل استقلال صحبت کنید؟

بازی تدارکاتی خوبی بود و به نوعی ما را به شرایط مسابقه بازگرداند. هم یک بازی خوب را انجام دادیم و هم یک دیداری با رفقای قدیمی داشتیم. این بازی خیلی به ما در ادامه لیگ یک کمک خواهد کرد.

 اما در این بازی یکی از بازیکنان استقلال دچار پارگی رباط صلیبی شد؟

از این اتفاق خیلی ناراحت شدم. او بازیکن جوان و آینده‌داری است و امیدوارم هرچه سریعتر خوب شود.

 نقاط ضعف و قوت استقلال را در این بازی در کدامیک از نقاط زمین دیدید؟

باید بگویم استقلال در دوران بدنسازی است و الان نمی‌توان گفت چه نقاط ضعف و قوتی دارد اما چیزی که بیشتر از هر چیز دیگری در تیم استقلال جلب توجه می‌کرد هماهنگی خوب بین همه خطوط بود. آنها هماهنگی تیمی بسیار خوبی داشتند.

 با فرهاد مجیدی هم جلسه‌ای داشتید؟

حدود 40 دقیقه با هم کنار زمین صحبت کردیم. او از شرایط تیم رضایت کامل داشت.

 این روزها اسناد باشگاه استقلال در اختیار رسانه‌ها است؟

این یک نقطه ضعف برای استقلال است. البته این مسئله برای امروز نیست و از گذشته چنین اتفاقاتی می‌افتاد. حرفهای محرمانه استقلال خیلی زود به رسانه‌ها کشیده می‌شود و این باعث ناراحتی هواداران شده است زیرا که آنها با حساسیت خاصی اخبار تیم را دنبال می‌کنند و این خیلی زشت است که این مسائل آنها را ناراحت کند.

به نظرتان نباید موبایل مسئولان تیم را جمع‌آوری کرد؟

با جمع‌آوری موبایل‌ها مشکلی حل نمی‌شود بلکه باید آدم‌های مطمئن را وارد باشگاه کنند. آنها بدانند اسرار باشگاه مانند اسرار خانواده است و نباید به بیرون درز کند.

شرایط دیاباته را چطور دیدید؟

دیاباته اضافه وزن داشت و من از دور که او را دیدم در حال تمرین اختصاصی بود. امیدوارم هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل بازگردد زیرا او مهره مثمرثمری است و به تیم کمک می‌کند.

 استقلال باید بابت یک بازیکن به نام بویان 6 میلیارد خسارت بدهد؟

خیلی‌ها برای استقلال یک بغل پا هم نزدند اما از این تیم طلبکار هستند. این ضعف مدیران است که بدون حساب و کتاب پول بیت‌المال را خرج می‌کنند و باید از آنها توضیح خواست که چرا به همین راحتی این پولها را هدر می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز