خبرگزاری کار ایران

فروزان: مدیرعامل را هرچه زودتر انتخاب کنید/ بدترین شرایط مالی و اقتصادی را داریم

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۵۰۷

گلر پارس جم هم از مشکلات این تیم گلایه های زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، محسن فروزان، دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره مشکلات مالی این باشگاه بیان کرد: این موضوع به حدی برای ما مشکل ساز شده که احتمال ادامه تمرین کردن مان در زمین بانک ملی ۵۰-۵۰ است. این مشکلات به تیم ضربه می‌زند، اما کادر فنی خوب ما خیلی زحمت می‌کشند و باید از آن‌ها تشکر کرد که با وجود بی‌پولی باشگاه خوب کار کرده و به بچه‌ها روحیه می‌دهند تا ما هم به عشق هواداران پارس جم بازی کنیم.

او افزود: پارس جم اکنون در شرایط خیلی بدی است و من از خرمدل، رئیس منطقه ویژه جم می‌خواهم به تیم کمک کند. کار زیادی از این مدیر نمی‌خواهیم و فقط می‌خواهیم یک ماه و نیم پس از انتصاب به این سمت، مدیرعامل باشگاه را انتخاب کند. خرمدل می‌گوید برای اداره تیم کارگروه تشکیل داده ایم، اما اگر تیم سقوط کند، کارگروه خرمدل به درد ما نمی‌خورد.

فروزان تصریح کرد: خواهش می‌کنم مدیرعامل باشگاه را هرچه سریع‌تر انتخاب کنند تا میلیارد‌ها تومانی که حق پارس جنوبی جم است و اکنون به دلیل مدیرعامل نداشتن باشگاه در اختیار اداره تربیت بدنی استان است، به ما بدهند. اکنون تیم ما در بدترین شرایط مالی و اقتصادی نسبت به تیم‌های پایین جدولی است. با یک باخت به انتهای جدول سقوط می‌کنیم و با یک برد هم می‌توانیم تک رقمی شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز