خبرگزاری کار ایران

قائم مقام باشگاه شاهین شهرداری بوشهر خبر داد

پرداختی بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر به 65 درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۴۰۴

باشگاه شاهین بوشهر قسمتی از مطالبات باازیکنان خود را پرداخت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، نادر مظفری نژاد در گفتگویی در خصوص پرداخت 15 درصدی قرارداد بازیکنان و دیگر عوامل باشگاه اظهار داشت : با هماهنگی های بعمل آمده و تصمیم هیات مدیره و همچنین حمایتهای شهرداری و شورای اسلامی شهر بوشهر 15 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و عوامل باشگاه پرداخت شد تا با این پرداخت مجموع پرداختی از ابتدای فصل تا کنون به 65 درصد برسد.

قائم مقام و خزانه دار باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود : مقرر شده بود این پرداختی زودتر انجام شود اما بحث شیوع بیماری کرونا و برخی از محدودیت ها ایحاد شده بابت این بیماری باعث تاخیر در این پرداختی شد که در این راستا باید از حمایتهای جناب دکتر خورشیدیان شهردار بوشهر و همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر تشکر داشته باشیم . امیدواریم این حمایت های موثر با نتایج درخشان در ادامه رقابتها همراه شود.

مظفری نژاد در ادامه اشاره کرد : با توجه به شرایط پیش آمده از دیماه 98 پرداختی بابت قردادها به بازیکنان نداشتیم که جا دارد از حسن اعتماد و صبر حوصله این عزیزان قدردانی داشته باشیم.

این مقام مسئول در پایان افزود : طبق گزارش های رسیده با پیگیری های مدیر عامل باشگاه و سرپرست تیم اردویی منظم و با کیفیت در شهریار برگزار شده و امیدواریم با انگیزه و روحیه ای که در کادر فنی و بازیکنان مشاهده می شود روزهای خوبی در انتظار فوتبال بوشهر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز