خبرگزاری کار ایران

توضیحات وکیل بیرانوند در مورد ماندنش در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۳۷۲

وکیل گلر پرسپولیس در مورد منتفی شدن حضورش در بلژیک صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی سلیمانی، معاون ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره میزان پرداختی این باشگاه به بازیکنان و کادرفنی بیان کرد: تاکنون ۶۰ درصد مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرداخت شده و مشکل خاصی نداریم. این مبلغ با توجه به تعطیلی لیگ و کرونا، معقول است، اما همچنان مشکلاتی داریم. شرکت ملی نفت تصمیم گرفته تیمداری را کنار بگذارد. هیئت مدیره، مدیرعامل و اداره ورزش و جوانان مسجد سلیمان برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند و امیدوارم با غلبه بر این مشکلات و کمک وزارت نفت، تیم‌های نفتی که جزء ریشه دار تیم‌های ایرانی هستند، بتوانند به حیات خود ادامه داده و به پویایی لیگ کمک کنند.

او درباره مباحثی که درباره انحلال تیم‌های نفتی مطرح شده است، گفت: برخی صحبت‌ها مطرح شده است، اما باید بگویم دست کم نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان جزء ریشه دار‌ترین تیم‌های ایرانی هستند. پارس جنوبی جم هم در سال‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و با توجه به پالایشگاه‌های متعدد این سه شهر، بحث انحلال تیم‌ها به همین راحتی نیست که چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و دیگر ارگان ها، وظایفی دارند و باید این تیم‌ها را پویا و سرپا نگه دارند. انحلال پارس جنوبی، صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان آسیب‌های زیادی را به جامعه وارد می‌کند.

وکیل علیرضا بیرانوند درباره ممنوعیت این دروازه بان برای سفر به بلژیک اظهار داشت: با توجه به قانونی که اتحادیه اروپا برای همه گذاشته و اتباع کشور‌های خارج از این اتحادیه نمی‌توانند وارد اروپا شوند، بیرانوند نتوانست به بلژیک سفر کند. باشگاه آنتورپ مکاتبات زیادی انجام داد، اما پلیس آمستردام خیلی دیر جواب داد. در نهایت پلیس این شهر مانع ورود بیرانوند به بلژیک شد. البته در اولین فرصت با اقدام‌هایی که باشگاه آنتورپ انجام می‌دهد، علیرضا به بلژیک می‌رود.

او درباره سفر بدون دردسر بازیکنانی مانند علی قلی زاده به بلژیک گفت: آن‌ها در بلژیک اقامت موقت دارند و در لیگ این کشور بازی می‌کنند. بیرانوند برای اولین بار می‌خواهد به بلژیک برود و تست پزشکی را پشت سر بگذارد. او هنوز بحث اقامت خود را حل نکرده است.

سلیمانی درباره زمان سفر بیرانوند به بلژیک گفت: او صد در صد به این کشور می‌رود، اما هنوز زمان سفرش مشخص نشده است. پس از انجام دادن کارهایش، در نخستین فرصت به بلژیک می‌رود.

او درباره اینکه آیا دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی باشگاه آنتورپ به ایران بازمی گردد یا خیر، توضیح داد: قاعده این است که بیرانوند پس از تست دادن به ایران بازگردد و هدف همین است. ما می‌دانستیم این قانون وجود دارد، اما باشگاه آنتورپ گفت ما مجوز می‌گیریم که در نهایت موفق نشد. البته مجبور بودیم حسن نیت خود را به باشگاه بلژیکی ثابت کنیم و به آن‌ها بگوییم هدف ما حضور بیرانوند در تست‌های پزشکی آنتورپ است.

سلیمانی درباره اینکه آیا در قرارداد بیرانوند با باشگاه آنتورپ بندی وجود دارد که او باید شماره یک این تیم را بپوشد، اظهار داشت: باشگاه‌های اروپایی چنین بندی در قرارداد نمی‌گذارند و به صورت معمول تیم‌های اروپایی ۲ رقیب در دروازه خود برای هم می‌تراشند و به هیچ وجه چنین بحث‌هایی صحت ندارد. با این وجود بیرانوند شماره یک و دروازه بان اصلی آنتورپ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز