خبرگزاری کار ایران

تمجید رسانه پرتغالی از مهدی طارمی

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۱۸۸

عملکرد بی نظیر مهدی طارمی در لیگ پرتغال موجب شده تا رسانه‌های این کشور از او تمجید کنند.

به گزارش ایلنا، در تابستان سال گذشته مهدی طارمی  با قراردادی  آزاد از الغرافه قطر راهی لیگ پرتغال شد تا برای ریوآوه بازی کند.

به گزارش خبرگزاری ojogo در خصوص عملکرد مهدی طارمی در این فصل از مسابقات لیگ پرتغال نوشت:

سه باشگاه بزرگ پرتغالی به دنبال جذب مهدی طارمی هستند. در پیروزی مقابل ریوآوه مقابل موریرنسی مهدی طارمی با درخشش خود و گلزنی از ور نقطه پنالتی موفق شد 3 امتیاز ارزشمند را به حساب این تیم واریز کند و حالا آماده می‌شود که در بازی روز چهارشنبه مقابل بنفیکا تفاوت‌ها را رقم بزند.

این مهاجم 27 ساله در 29 بازی خود برای ریوآوه موفق به زدن 12 گل شده است. همچنین طارمی در مقابل سه تیم بزرگ پرتغال عملکر بی نظیری داشته او در جام حذفی مقابل بنفیکا گلزنی کرد. همچنین قبل از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع کرونا در بازی با پورتو موفق شد گل مساوی ریوآوه را به زیبایی به ثمر برساند. همچنین او در دو بازی مقابل اسپورتینگ نیز موفق به گفتن 4 پنالتی برای تیم خود شد.

این نشریه در ادامه نوشت:

بسیاری از رسانع‌ها از علاقه مندی بنفیکا به جذب این ستاره ایرانی خبر می‌دهند و این در صورتی است که عقاب‌ها در مسیر جذب طارمی باید با پورتو و لسپورتینگ لیسبون نیز رقابت کنند. همچنین باشگاه بوردو فرانسه نیز در صدد آن است تا طارمی را به خدمت بگیرد. طارمی روز چهارشنبه بار دیگر فرصت دارد تا هنر خود را در مقابل بنفیکا به رخ بکشد.

تمجید رسانه پرتغالی از  مهدی طارمی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز