خبرگزاری کار ایران

باید به زندگی با کرونا عادت کنیم

شمسایی: باید از مجیدی حمایت شود / اگر بازی‌های تعطیل می‌شد قهرمانی حق پرسپولیس بود

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۰۴۹

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران ابراز امیدواری کرد فرهاد مجیدی در استقلال به روزهای درخشانی برسد.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید بازگشت استقلال و پرسپولیس تهران به این رشته ورزشی اتفاق مناسبی است؛ شمسایی که سابقه برتن کردن پیراهن تیم استقلال را نیز در کارنامه دارد ابراز امیدواری کرد فرهاد مجیدی در استقلال به روزهای درخشانی برسد و دچار سرنوشت سرمربیانی مانند علیرضا منصوریان و امیرقلعه نویی نشود. گفتگوی شمسایی را در ادامه می‌خوانید:

نظر شما درباره تیمداری استقلال و پرسپولیس در فوتسال چیست؟

وقتی در رشته‌ای اسم‌های بزرگ می‌آید قطعاً به رونق آن کمک می‌کند. سالن‌ها پر می‌شود و پخش تلویزیونی هم می‌آید. در فوتسال تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال و پاس بودند که افتخاراتی هم کسب کردند و رفتند. در بازی‌های سرخابی‌ها تماشاگران می‌آمدند و یادم نمی‌رود شهرآورد فوتسال سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی ۸ هزار نفر در تهران آمدند در حالی که بازی‌های فوتسال در پایتخت عموماً تماشاگر زیادی ندارد.

در این روزهای کرونایی قرار است مسابقات لیگ برتر دوباره برگزار شود؛ شما موافق هستید؟

کرونا سیستم همه چیز را در جهان به‌هم ریخته است. در فوتبال ما درآمدزایی چندانی وجود ندارد و شاید برخی‌ها به همین دلیل خواستار تعطیلی لیگ بودند. از سویی باید به زندگی با کرونا عادت کنیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌ها را از سر بگیریم. برگزاری ادامه بازی‌ها به صلاح است، چون تجربه‌ای هم می‌شود برای لیگ آینده تا با وجود کرونا چطور بتوانیم بازی‌ها را برگزار کنیم.

گفته می‌شد درصورت تعطیلی مسابقات لیگ برتر قهرمانی باید به پرسپولیس برسد؟

۹ هفته و ۲۷ امتیاز از بازی‌ها باقی مانده که خیلی زیاد است و می‌توان سرنوشت بازی‌ها را تغییر داد. از سویی پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف در صدر جدول است. اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند قهرمانی پرسپولیس قطعی نیست و هیچ‌کس نمی‌تواند چنین ادعایی بکند، اما اگر بنا بود بازی‌ها تعطیل شود حرفه‌ای نیست تیم قهرمان را معرفی نکنند و در این شرایط پرسپولیس باید قهرمان معرفی می‌شد.

شما سابقه بازی در تیم فوتبال استقلال را هم دارید. در مورد مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال چه نظری دارید؟

یکسری افراد هستند که آدم‌های بزرگی در باشگاه‌های خود بودند که فرهاد مجیدی هم این‌گونه است. بازیکنی که در بازی‌های بزرگ و در شهرآورد‌ها باعث خوشحالی استقلالی‌ها شده و حالا در عرصه مربیگری به دنبال موفقیت در استقلال است. متأسفانه ما خوش‌استقبال و بدبدرقه هستیم و می‌ترسم اتفاقی که هواداران استقلال برای قلعه‌نویی و منصوریان رقم زدند برای مجیدی هم بیفتد. قلعه‌نویی با این همه افتخار در استقلال برخورد خوبی با او نشد. این‌ها با سلام و صلوات آمدند و با حیا کن رها کن رفتند، اما نباید با مجیدی این رفتار را بکنند و باید از او حمایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز