خبرگزاری کار ایران

واکنش سرپرست تیم فولاد به حاشیه اخیر:

از فولاد می‌ترسند که حالا قبرستان را بهانه می‌کنند/ ما هم مخالف برگزاری لیگ بودیم اما تابع دستورات هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۸۲۴

صبح امروز خبری منتشر شد که در اطراف ورزشگاه فولاد آرنا قبرستانی وجود دارد که بیماران کرونایی را در آن دفع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با اعلام رسمی سازمان لیگ برتر مقرر گردید مسابقات لیگ برتر با بازی موقعه دو تیم فولاد خوزستان و استقلال در چهارم تیر ماه در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شود. با توجه به وضعیت قرمز خوزستان در مواجه با کرونا حواشی فراوانی در خصوص برگزاری این بازی در خوزستان به وجود آمد. اما مدیران باشگاه فولاد با قاطعیت اعلام کردند که تنها در خوزستان از استقلال پذیرایی خواهند کرد.

 صبح امروز خبری منتشر گردید  مبنی بر آنکه در حوالی ورزشگاه فولاد آرنا قبرستانی وجود دارد که بیماران کرونایی را در آنجا دفن می‌کند. تا حواشی همچنان پیرامون برگزاری این مسابقه در استان خوزستان ادامه داشته باشد.

محمد علوی سرپرست تیم فولاد خوزستان در گفتگو با ایلنا در خصوص این خبر گفت: آقایان هر روز به یک بهانه‌ای به دنبال لغو بازی ما با استقلال هستند و هر روز ادا در می‌آورند.در چند روز گذشته بارها و بارها با دلایل مختلف برای تیم ما حاشیه درست کردند. درحالی که باشگاه فولاد از همان ابتدا بخاطر حفظ سلامت بازیکنان و عوامل اجرایی مسابقات مخالف برگزاری مسابقات بود. اما وقتی به ما دستور می‌دهند که بازی کنید ما هم قوانین را اجرا می‌کنیم. بازی با فولاد انقد سخت است که قبرستان را بهانه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: هر کسی که به مجموعه فولاد آمده باشد  زیبایی این مجموعه را تایید می‌کند و به خوبی ‌خواهد دید که این منطقه یک شهرک بزرگ و مستقل است و هر کس به راحتی نمی‌تواند وارد شود و رفت و آمد کند. تا روز گذشته که من در مجموعه بودم اینگونه بود حالا از دیروز آن اطراف قبرستانی زده شده یا نه من خبری ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز