خبرگزاری کار ایران

نظرسنجی جنجالی در بلژیک

هواداران انتورپ علیرضا بیرانوند را نمی‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۷۲۶

در نظرسنجی هواداران آنتورپ ترجیح می‌دهند بین بیرانوند و سنگربان فرانسوی این تیم، بووتز درون دروازه این تیم قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، در پاییز سال گذشته علیرضا بیرانوند با باشگاه آنتورپ به توافق رسید. در این توافق مقرر گردید تا سنگربان ملی پوش سرخ‌پوشان در پایان فصل به این باشگاه بلژیکی ملحق شود. باشگاه بلژیکی هم توافق کرد که طی دو فقره مبلغ درخواستی باشگاه پرسپولیس برای رضایت‌نامه بیرانوند به حساب این باشگاه واریز کند.

به گفته سایت بلژیکی  voetbalnieuws در خصوص وضعیت دروازه‌بانان آنتورپ نوشت:

آنتورپ  نخستین خرید فصل جدید خود را روز جمعه انجام داد و ژان بووتز سنگربان فرانسوی باشگاه موسکرون را به خدمت گرفته است تا به عنوان جانشین سینان بولات سنگربان فعلی آنتورپ که قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد. اما با وجود علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران هنوز مشخص نیست که فصل آینده بووتز شماره یک خواهد بود یا خیر.

این خبرگزاری ادامه داد:

 ورود بووتز به این معنی نیست که انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورپ لغو شده است. با این وجود این باشگاه امیداوار است تا انتقال دورازه‌بان شماره یک تیم ایران را تکمیل کند. بیرانوند فقط برای گذراندن آزمایش های پزشکی خود باید به بلژیک برود ، اما این امر در ماه های اخیر به دلیل وجود کروناویروس امکان پذیر نبوده است.بیرانوند 27 ساله به همین دلیل برای بدست آوردن جایگاه بولات باید با بووتز رقابت کند.

همچنین این سایت در نظرسنجی از هوادارن آنتورپ سوال کرده است که بین بووتز و بیرانوند کدام یک را به عنوان جانشین بولات ترجیح می‌دهند. که بووتز با کسب 81 درصد آرا بالاتر از علیرضا بیرانوند قرار دارد.

هواداران انتورپ علیرضا بیرانوند را نمی‌خواهند

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز