خبرگزاری کار ایران

تدابیر ویژه‌ای ژوزه مورینیو خاص برای تاتنهام

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۸۸

خوزه مورینیو در نظر دارد تا بازیکنان تاتنهام برای سازگاری بیشتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر، در ورزشگاه خانگی خود چند بازی دوستانه برگزار کنند.

به گزارش ایلنا، با کاهش شیوع ویروس کرونا در انگلیس اتحادیه فوتبال این کشور نیز در نظر دارد تا هچون لالیگا و بوندسلیگا مسابقات لیگ جزیره را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر بگیرد. یکی از این موارد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه است.

به گزارش fourfourtwo  به همین خاطر خوزه مورینیو بر اهمیت عادت بازیکنان تاتنهام در ورزشگاه تاکید ویژه‌ای دارد  و معتقد است پیش از بازی روز جمعه با منچستریونایتد بازیکنان تاتنهام در چند بازی تدارکاتی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف حریفان برود تا بازیکنان با جو ورزشگاه بیشتر آشنا شوند.

پیش از این در روز جمعه نیز تاتنهام در یک بازی دوستانه در ورزشگاه حالی از تماشاگر خود به میدان رفت. این بازی به چهار دوره 30 دقیقه ای تقسیم شد تا بازیکنان فرصت بیشتری داشته باشند تا ورزشگاه خالی از تماشاگر بازی کنند.

مورینیو در مصاحبه با سایت باشگاه تاتنهام گفت:

این یک جلسه تمرینی خوب بود. ما باید احساس بازی بدون هواداران خود در ورزشگاه خود را تجربه کنیم و اگر بشود با تیمی لیگ برتری در این ورزشگاه بازی دوستانه‌ای نجام دهیم فوق‌العاده می‌شود.ما باید با این واقعیت جدید سازگار شویم ، این همان کاری است که ما سعی کردیم انجام دهیم تا احساس بازی با یک ورزشگاه خالی را داشته باشیم.

مورینیو در ادامه گفت:

ما برای بازی با یونایتد آماده هستیم تا در ورزشگاه خانگی خود به عنوان یک تیم میزبان بجنگیم و نتیجه بگیریم. هری کین ، موسی سیسوکو ، سون هونگ مین و استیون برگویجن همگی پیش از بحران کرونا مصدوم بودند و حالا در اختیار با هستند تا برای ما به میدان بروند و این بازی‌های دوستانه برای آنها نیز خوب است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز