خبرگزاری کار ایران

این مصدومیت‌ها یک زنگ خطر است

کاوه ستوده: آذری باید آماده عمل جراحی رباط صلیبی شود/ احتمال افزایش مصدومیت در دیگر بازیکنان هم وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۴۲

پزشک تیم استقلال نگران اسیب دیدگی بازیکنان در تیم های مختلف است.

دکتر کاوه ستوده پزشک تیم استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آسیب‌دیدگی رضا آذری اظهار داشت: در خصوص مصدومیت او روز گذشته صحبت کردم. متاسفانه ایشان از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند او را برای عمل جراحی آماده می‌کنیم.

وی در خصوص آسیب‌دیدگی‌های اخیر بازیکنان تیم‌های مختلف ادامه داد: این آسیب‌دیدگی‌ها را نه تنها برای استقلال بلکه برای همه تیم‌ها پیش‌بینی کرده بودیم. شما این را هم در نظر بگیرید که ما هنوز در جریان مسابقات قرار نگرفته‌ایم و تیم‌ها هنوز در شرایط بدنسازی هستند.

ستوده ادامه داد: با فشردگی بازیها و احتمال آماده نبودن 100درصدی بدنی بازیکنان، احتمال وقوع آسیب‌دیدگی‌های بیشتر برای همه تیم‌های درگیر در کوران مسابقات وجود خواهد داشت. این جدا از بیماری کرونا می‌باشد که شرایط خاص خودش را طلب می‌کند. مانند هتل، پروازهای هواپیمایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خصوص اینکه ما در برخی استانها شرایط‌مان قرمز است که خطرات این بیماری را دوچندان خواهد کرد.

پزشک تیم استقلال اذعان کرد: ‌آذری بازیکن جوانی است و مطمئن هستم به زودی به میادین بازخواهد گشت اما ما بیشتر نگران هستیم که برای ما و بازیکنان تیم‌های دیگر هم چنین آسیب‌دیدگی‌های مشابه صورت بگیرد. این یک نوع زنگ خطر است که به صدا درآمده زیرا که ما هنوز وقتی وارد بازی‌ها نشده‌ایم این آسیب‌دیدگی‌ها صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز