خبرگزاری کار ایران

تیکدری: باید بررسی کنند که چرا می‌خواهند لیگ را ادامه دهند/ خودم هیچ، نگران سلامت بچه 8 ماهه‌ام هستم/ هر بازیکنی ممکن است به سرنوشت انصاری و آذری دچار شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۵۹۲

مدافع تراکتور هم مثل سایر عوامل این باشگاه نسبت به شروع دوباره لیگ معترض است.

مهدی تیکدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تراکتور اظهار داشت: تمرینات ما به صورت گروه‌های چند نفره مشغول انجام است ولی این مدل تمرین کردن فایده ندارد چرا که هم ترس از ابتلا به کرونا وجود دارد و هم ترس از مصدومیت. ما یک تست می‌دهیم و جواب همه منفی است و چند روز بعد در تست بعدی می‌گویند 6 نفر کرونا گرفته‌اند. با این شرایط ما چطور می‌توانیم تمرین کنیم و وارد مسابقات شویم؟

وی افزود: همه اروپا را مثال می‌زنند ولی کجای امکانات ما با اروپا قابل مقایسه است؟ ما مگر چند زمین تمرین و چند رختکن جدا و... داریم؟ اصلاً می‌گویم بحث خودم نیست و گیریم که خودم کرونا بگیرم و اتفاقی برایم نیافتد. در مورد بچه 8 ماهه‌ خودم چطور؟ باور کنید از نگرانی و استرس شب‌ها خوابمان نمی‌برد.

مدافع جوان تراکتور در مورد اینکه تصمیم مناسب در حال حاضر چیست هم گفت: من نمی‌دانم تصمیم مناسب چیست. بهتر است مسئولان فدراسیون با باشگاه‌ها جلسه بگذارند و در نهایت به جمع بندی برسند که بهتر است چکاری انجام دهند. اینکه لیگ تعطیل شود یا ادامه پیدا کند یا چه کسی قهرمان شود و این مسائل باید در یک تصمیم‌گیری جمعی شکل بگیرد. تنها چیزی که می‌دانم این است که سلامت و جان انسان‌ها از همه چیز مهم‌تر است و نباید به خاطر فوتبال به خطر بیافتد.

تیکدری در مورد اینکه زنوزی به عنوان مالک تراکتور این روزها جدی‌ترین مخالف شروع دوباره لیگ است هم گفت: آقای زنوزی فکر سلامت بازیکنانش است که اینطور به صورت جدی نسبت به شروع بازی‌ها اعتراض می‌کند. اصلاً بحث اینکه می‌گویند دنبال این است که با نیمه کاره ماندن لیگ حقوق بازیکنان را کامل پرداخت نکند مطرح نیست و ایشان قول دادند که هر اتفاقی بیافتد تا ریال آخر پول بازیکنان پرداخت می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر 6 بازیکن ما کرونا دارند و چند نفر دیگر هم به خاطر وضعیت حال حاضر نتوانستند به ایران برگردند و یعنی 10 نفر از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم. اصلاً اینها به کنار. آقای الهامی حرف خوبی زد و گفت اگر سرمربی یک تیم کرونا بگیرد تکلیف آن تیم چه خواهد شد؟ باید همه این مسائل بررسی شود و بعد تصمیم‌گیری شود.

مدافع تراکتور با اشاره به خطر مصدومیت بازیکنان هم گفت: همین اتفاقی که برای محمد انصاری و آذری استقلال افتاد برای هر بازیکن دیگری ممکن است رخ دهد. ما چند وقت از تمرینات گروهی دور بودیم و حالا هم شرایط به شکلی نیست که بتوانیم مثل شرایط عادی تمرین کنیم.

تیکدری در پایان با اشاره به وضعیتش در تراکتور عنوان کرد: من یک سال خوب در تراکتور داشتم و در اولین فصل حضورم در لیگ برتر توانستم در تیم فیکس شوم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم. من همچنان با تراکتور قرارداد دارم و فصل بعد هم در خدمت این تیم هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز