خبرگزاری کار ایران

جواد نکونام: نمی‌توانیم پروتوکل بهداشتی را رعایت کنیم/ کار کردن در فولاد افتخار بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۴۳۷

سرمربی تیم فولاد می‌گوید از وقتی که کار خود را در فولاد شروع کردیم، تلاش خود را کردیم تا بتوانیم جایگاهی در اندازه فولاد به دست بیاوریم.

به گزارش به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگویی رادیویی درباره وضعیت خوزستان برای برگزاری بازی مقابل استقلال گفت:‌ اگر قرار است بازی‌ها برگزار شود، این بازی در خوزستان برگزار می‌شود. اگر هم قرار است برگزار نشود، خیلی از شهرها مثل تهران در وضعیت قرمز قرار دارند. من موقعی که صحبت کردم، مخالف برگزاری مسابقات بودم. چون ما نمی‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و بازیکنان یکی به یکی مصدوم می‌شوند. به نظر من باید قبل از لیگ بعدی، مسابقات شروع شود که ما بتوانیم زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

او درباره برگزاری مسابقات در شهر بی‌طرف گفت: این مشکل برای تمام تیم‌ها وجود دارد همه تیم‌ها حق دارند که نگران سلامتی خودشان باشند. ما هم به خاطر همین اعلام کردیم مسابقات برگزار نشود تا زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

نکونام درباره بازیکنان مبتلا به کرونا در فولاد گفت: ما سه تست کرونا دادیم و در تست دوم ۵ مبتلا به کرونا داریم و در تست سوم هیچ کسی کرونا نداشت. تیمی که در ۲۰ روز بخواهد شرایط بازی پیدا کند، باید مرحله‌های سختی را پیش ببرد اما این کرونا مشکلات زیادی را ایجاد کرده است و هیچ کسی نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کند. من موقعی که در هواپیما بودم هیچ کسی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کرد.

وی درباره محرومیت فولاد از پنجره نقل و انتقالات اظهار کرد: این مساله را آقای آذری دارند پیگیری می‌کنند. امیدوارم که این اتفاق نیفتد و ما بتوانیم کارهای خود را جلو ببریم. 

سرمربی فولاد خوزستان درباره حاشیه‌های پیش آمده درباره قرارداد ویلموتس گفت: دوران آقای ویلموتس هم تمام شد و اشتباهاتی رخ داد که به فوتبال ما ضربه زد. امیدوارم با رفع این اشتباهات بتوانیم به روزهای خوب خود برگردیم.

جواد نکونام در پاسخ به این سوال آیا به عنوان مربی به تیم ملی برمی‌گردید؟ خاطرنشان کرد: هر کسی آرزو دارد که به این مرحله برسد. اگر توانایی این را داشته باشم، امیدوارم که بتوانم به این جایگاه برسم.

او افزود: ما از وقتی که کار خود را در فولاد شروع کردیم، تلاش خود را کردیم تا بتوانیم جایگاهی در اندازه فولاد به دست بیاوریم. من قولی برای قهرمانی و سهمیه آسیا ندادم اما اگر در فصل بعد مطالبه‌ای در خصوص قهرمانی یا سهمیه‌ آسیایی مطرح شود، من تمام تلاش خود را می‌کنم که این کار را انجام دهم. این افتخار بزرگی است که در فولاد کار می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز