خبرگزاری کار ایران

درودگر: صحبت‌هایم در مورد کفاشیان موضع شخصی بود/ نگران بودم که فوتبال ایران آسیب نبیند

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۷۵

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در رابطه با اختلافاتش با علی کفاشیان ارائه کرد.

به گزارش ایلنا ، صادق درودگر در خصوص موضوع درخواست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای بازگشت به این فدراسیون اظهار داشت: کفاشیان آدم خوبی است. من از این موضوع خبر ندارم، من یک صحبت شخصی کرده بودم. اصلا از هیأت رئیسه و موضوعات آن هم خبر ندارم. نظر شخصی خودم را یکبار گفته‌ام و درباره صحبت نمی‌کنم و به شخصیت کفاشیان احترام می‌گذارم، او برای فوتبال زحمت کشیده. صحبت‌های من موضع شخصی خودم بوده است. 

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در مورد اختلافی که با باشگاه تراکتور تبریز پیدا کرده، گفت: هواداران و باشگاه تراکتور از همه این حرف‌ها مصون هستند، به دور از این حرف‌ها هستند، آنها خیلی احترام می‌گذارم و دوست‌شان دارم و سوءتفاهمی بیش نبوده است. کسی حرفی زده که این حرف، حرف غلطی بوده است. 

درودگر در مورد اینکه قاضی‌زاده هاشمی اعلام کرده بازگشت کفاشیان غیرقانونی است، گفت: به هر حال ایشان نماینده مجلس هستند و به قوانین بیشتر از ما آشنا هستند. من به این حوزه ورود نمی‌کنم و قاضی‌زاده هاشمی هر نظری دارد نظر قانونی است. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر بازگشت کفاشیان در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال دودستگی ایجاد شده، عنوان کرد: من اصلا از هیأت رئیسه هیچ خبری ندارم و ارتباطی هم با آنها ندارم، برای کار دیگری به فدراسیون آمده‌ام. من آدمی هستم که همیشه حرف‌هایم را رُک می‌زنم و باید احترام همه را حفظ کنم.

درودگر در مورد اینکه آیا هیأت رئیسه اخیراً با تاج ملاقاتی داشته، گفت: من خبر ندارم. اخبار را در رسانه‌ها می‌خوانم و نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه اصلی‌ترین اختلاف او با کفاشیان چیست، اظهار داشت: شدیداً نگران این بودم که ما به سمت تشکیل کمیته انتقالی برویم، اگر اتفاقی افتاد و کسی شیطنتی کرد، به سمتی می‌رفتیم که فوتبال آسیب می‌دید. اگر چیزی گفتم فقط برای این بود که خطایی فوتبال ما را تهدید نکند. 

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال ادامه داد: نه با کسی مشکل دارم و نه مورد دیگری است، آن چیزی که احساس کردم این بود که خدای نکرده خطری فوتبال کشور را تهدید کند. 

وی در مورد اینکه گفته بود کفاشیان فوتبالی نیست، تصریح کرد:‌ بله، همه حرف‌های که زده‌ام اثرش را در جامعه گذاشته، همیشه سعی می‌کنم حرفی که می‌زنم واقعاً از صمیم قلبم باشد و براساس مسئولیت‌پذیری باشد. خدا را شکر اثر آن را در جامعه دیده‌اید، مثل همیشه سعی کرده‌ام حرف اول را بزنم.

درودگر در خصوص ماجرای اختلاف با باشگاه تراکتور تصریح کرد: من اصلا هیچ حرفی علیه باشگاه تراکتور و مردم خوب و غیور آذربایجان و هواداران نزده‌ام. کسی چیزی را طرح کرده، من به آن اشاره کردم. با فرد کار داشتم. گفته‌اند که باشگاه تراکتور از من شکایت کرده، از خدایم است این باشگاه از من شکایت کند تا رفیق‌هایمان را از نزدیک ببینیم. الان از هم دور هستیم و حالا می‌توانیم جایی بنشینیم و با هم حال و احوال کنیم. 

درودگر در مصاحبه خودش با یکی از برنامه‌های رادیو در خصوص باشگاه تراکتور صحبت کرده و قرار بوده مدارک لازم را دراختیار عوامل این برنامه قرار بدهد، اما این اتفاق نیفتاده، اظهار داشت: این مسئله اصلاً به باشگاه تراکتورسازی به هیچ عنوان ربط ندارد. نه به بازیکنان، نه به مربیان، نه به هواداران، به هیچ کس ربطی ندارد، آنها مشکلی ایجاد نکردند و روح‌شان هم خبر ندارد، من مدارک را برای آن برنامه فرستاده‌ام. 

وی در مورد اینکه اوضاع و احوال سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال چگونه است، گفت: اوضاع اقتصادی کشور زیاد خوب نیست، اما لیگ شروع شود اوضاع خوب می‌شود و همه چیز به روال عادی برمی‌گردد. 

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه از امطالبات اسپانسر باقی مانده، عنوان کرد: اعداد و ارقام دست من نیست و دست بخش مالی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز