خبرگزاری کار ایران

محمد علوی در گفتگو با ایلنا :

مجیدی به جای پرداختن به حواشی بهتر است روی تیم خودش تمرکز کند/ بازی فولاد در خانه حق مردم خوزستان است

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۲۱

سپرست باشگاه فولاد خوزستان نسبت به صحبت‌های فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از وقفه‌ای 4 ماهه مسابقات لیگ برتر با بازی معوقه استقلال و فولاد خوزستان  در 4 تیر ماه از سر گرفته می‌شود.

محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان  در مصاحبه با ایلنا در خصوص وضعیت باشگاه و بازیکنان این تیم برای بازی با استقلال گفت: خداروشکر بعد از برگزاری تمرینات و اردوی تهران بازیکنان به کیفیت لازم برای بازی در لیگ برتر رسیده‌اند و کادر فنی از وضعیت بازیکنان راضی است و از هر جهت برای بازی با استقلال آماده هستیم.

وی در خصوص صحبت‌های فرهادی مجیدی در مورد بازی که عنوان کرد هر جا بخواهد فولادی‌های بخواهند ما با آنها بازی می‌کنیم گفت: من به ایشان احترام می‌گذارم  اما ما حرف‌ خود را در زمین مسابقه می‌زنیم و آقای مجیدی بهتر است جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای تمرکز خود را روی تیم خود بگذارد. من صحبتی با آقای مجیدی ندارم و طبیعتاً مربی باید جواب مربی را بدهد و مدیرعامل جواب مدیرعامل را از همین رو سرپرست استقلال در مصاحبه‌ای بیان کردند که وضعیت کرونا در تهران و خوزستان کاملاً متفاوت است و بازی در خوزستان خطرناک است و من نیز در جواب ایشان گفتم وضعیت تهران و خوزستان در مواجه با کرونا چندان فرقی ندارد و وضعیت تهران نیز قرمز است. اگر با این وجود آنها بازی‌های خود را در شهری غیر تهران برگزار می‌کنند ما نیز از این موضوع استقبال می‌کنیم در غیر این صورت با توجه به وضعیت تهران ما نیز در خوزستان پذیرایی استقلال و سایر تیم‌ها هستیم. این حق مردم خوزستان است تا تیم شهرشان در خوزستان بازی کند و ما بدون شک در خوزستان میزبانی میکنیم.

سرپرست فولاد در ادامه افزود: من در عرض 12 روز  سه بار تست کرونا دادم که بار اول منفی بار دوم مثبت و بار سوم منفی شد ازاین رو به آمارهای اعلام شده در خصوص مبتلایان به کرونا چندان اعتقادی ندارم. نسبت به جمعیتی که تهران دارد قطعا وضعیت این استان به مراتب وخیم تر از خوزستان است.

علوی در خصوص وضعیت باشگاه فولاد در مواجه با کرونا گفت: ما از همان ابتدا به منظور حفظ سلامتی بازیکنان  و جامعه ورزش از عوامل تا داوران مسابقات مخالف برگزاری مجدد بازی‌ها بودیم. این حق ماست تا در ورزشگاه خانگی خود بازی کنیم.

سرپرست باشگاه فولاد در خصوص اینکه با توجه به پروتکل‌های بهداشتی بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و امتیاز چندانی برای میزبان نیست، گفت: به جز حضور تماشاگران، عواملی همچون آب و هوا و شرایط جوی نیز مزیت برعلت است تا تیم میزبان نسبت به تیم میهمان برتری داشته باشد. من در تیم ملی بارها تجربه بازی با تیم‌های حاشیه خلیج فارس را در شرجی ترین آب و هوا را داشته‌ام اما هرگز کسی از فدارسیون فوتبال اعتراضی نکرده که بازی ما با این تیم‌ها در آب و هوای بهتری برگزار شود.

علوی در خصوص شایعه بازگشت پاتوسی به استقلال گفت: من چیزی در این خصوص نشنیده‌ام اما پاتوسی بازیکن فولاد است و این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و او نیز قطعاً یک بازیکن حرفه‌ای است که قرارداد حرفه‌ای امضا کرده و در انتهای فصل قراردادش به پایان می‌رسد و در آن زمان می‌تواند تصمیم بگیرد بماند یا برود.

در انتها سرپرست فولاد در خصوص زمان دقیق بازشگت پاتوسی به ایران گفت: او اکنون در آفریقا جنوبی است و فعلاً اجازه‌ خروج به او داده نشده و ما به دنبال آن هستیم تا وی از شهر خودش به شهری دیگر منتقل شود تا بتواند به ایران بازگردد تا از حضور وی استفاده نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز