خبرگزاری کار ایران

آخرین خبر از سردار آزمون و حضور در فوتبال ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۱۷۴

بحث جدایی سردار آزمون از زنیت مدت‌هاست که وجود دارد و البته مهاجم 25 ساله تیم ملی ایران هرگز واکنشی درباره آن نشان نداده است.

به گزارش ایلنا، هر روز رسانه‌ها صحبت از پیشنهادهای مختلف به سردار آزمون می‌کنند اما او فعلاً تمرکز خود را روی ادامه بازی‌های لیگ روسیه گذاشته تا همچنان بتواند یکی از بازیکنان کلیدی تیمش باشد.

 با این حساب اما همچنان اخبار و نقل قول‌های بسیاری درباره آزمون و انتقالش به باشگاهی دیگر وجود دارد.

از جمله مصاحبه‌ای که سرگئی سماک، سرمربی زنیت انجام داده و در واکنش به احتمال جدایی آزمون گفته: «رسانه‌ها اخباری را منتشر می‌کنند که نمی‌دانم منشأ آنها کجاست.

اگر پیشنهاد دقیقی دریافت شود که تأمین‌کننده منافع باشگاه و بازیکن باشد، در آن شرایط طرفین می‌توانند پای میز مذاکره بنشینند. قطعاً سردار آزمون در شروع فصل جدید لیگ برتر روسیه در زنیت می‌ماند و این موضوعی که گفتید، یک حقیقت است. البته پس از آن را نمی‌توانم حدس بزنم.

درباره حضور سردار آزمون در سری A باید بگویم که نمی‌دانم به طور کلی بازی در این لیگ برای او یک اولویت است یا خیر. صادقانه بگویم هرگز با سردار آزمون درباره این موضوع صحبت نکرده‌ام.»

اما بوریس راپوپورت، سرمربی پیشین تیم فوتبال زنیت روسیه معتقد است سردار آزمون بهتر است در این تیم بماند: «پیشنهادهای دیگر تیم‌ها برای جذب سردار آزمون رابطه مستقیمی با اقتصاد زنیت

دارد. هیچکس پول را رد نمی‌کند و زنیت در صورت کسب درآمد حداکثری باید سردار آزمون را به فروش برساند.

اگر زنیت می‌خواهد توسعه یابد و در رقابت‌های باشگاهی اروپا به قهرمانی برسد باید ترکیب کنونی بازیکنانش را حفظ کند، البته خرید بازیکن برای جایگزینی بازیکن فروخته شده نیز گزینه دوم است. برای مثال شما اسپارتاک مسکو را ببینید.

با فروش بازیکنانی که قهرمان لیگ برتر روسیه شدند اکنون به کجا رسیده است. این تیم حتی 2 سال است به رقابت‌های اروپایی هم نمی‌تواند راه یابد. شنیدم که ناپولی برای خرید این بازیکن حاضر به پرداخت 25 میلیون یورو است اما در شرایط کنونی تمامی تیم‌ها مشکل مالی دارند.

بنابراین فکر نمی‌کنم آنها چنین هزینه‌ای را متحمل شوند. از نظر ورزشی هم باید تأکید کنم زنیت بیشتر به سردار آزمون نیاز دارد. او بازیکن جوانی است و فرصت برای پیشرفت دارد. آزمون در دوره زمانی حضورش در زنیت دستاوردهای خوبی داشته است. یک بازیکن ارزشمند است که پیدا کردن جایگزینش برای زنیت آسان نیست.

 البته یک موضوع هم این است که زنیت با فروش این بازیکن از نظر مالی راضی باشد و آزمون هم بگوید که دیگر نمی‌خواهد در سن‌پترزبورگ بازی کند. هرچند چنین چیزی را تاکنون نشنیده‌ام.»

گنادی اورلوف، گزارشگر و مفسر مشهور فوتبال روسیه درباره آینده دو مهاجم سرشناس زنیت سن‌پترزبورگ اعتقاد دیگری دارد: «اگر سردار آزمون از زنیت جدا شود جا برای الکساندر کوکورین باز خواهد شد. اگر هم این مهاجم ایرانی در زنیت بماند شاید همزمان سه مهاجم شامل سردار آزمون، آرتم جیوبا و الکساندر کوکورین در زمین حضور یابند.»

آخرین خبر از ایتالیا اما این است که مدیران ناپولی ایتالیا تصمیم گرفته‌اند جذب احتمالی سردار آزمون را به تعویق بیندازند و در این راه عجله نکنند، زیرا انتقال‌های مهم دیگری پیش‌رو دارند. به نظر می‌رسد کریستیانو جیانتولی، مدیر ورزشی ناپولی در حال مذاکره با لیل فرانسه برای جذب ویکتور اوسیمن است.

لیل برای فروش این مهاجم ارزنده‌ 55 میلیون یورو می‌خواهد که در توان ناپولی نیست.

 از سویی ناپولی پروسه جذب لوکا یوویچ، مهاجم تیم رئال مادرید را نیز دنبال می‌کند. ناپولی به دلیل داشتن گزینه‌های گسترده‌ در شرایط کنونی جذب احتمالی سردار آزمون را به تعویق انداخته و برای مذاکره با زنیت عجله نمی‌کند. زنیت روسیه برای فروش این بازیکن حداقل 35 میلیون یورو  می‌خواهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز