خبرگزاری کار ایران

واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون به بازگشت علی کفاشیان

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۱۶۸

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ادامه کار ما با تأئید فیفا است.

به گزارش ایلنا،محمود اسلامیان در خصوص نامه‌ای که گفته می‌شود هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از حضور علی کفاشیان نوشته است، اظهار داشت:هیچ نامه‌ای هیأت رئیسه فدراسیون ننوشته و کذب محض است. 

اسلامیان در مورد اینکه قاضی‌زاده هاشمی اعلام کرده بازگشت کفاشیان جرم کیفری است، عنوان کرد: این سؤال را از خود قاضی‌زاده هاشمی بپرسید.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا علی کفاشیان قصد بازگشت به فدراسیون فوتبال را دارد، گفت: او حکمش تعدیل شده، نمی‌دانم چقدر  تعدیل شده، اما قبلا پنج سال بود. بحث‌های حقوقی وجود دارد و باید حضوری با او صحبت کنیم.

اسلامیان در مورد اینکه آیا بحث بازگشت کفاشیان به فدراسیون مطرح شده است، اظهار داشت: بهتر است از خودش سؤال کنید.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد امضای قرارداد ویلموتس و رقم قرارداد او و اینکه آیا این قرارداد اطلاع داشته، عنوان کرد: ما از مفاد قرارداد اطلاع داشتیم، ویلموتس مربی خوب و شناخته شده ای در سطح دنیا است، الان هم بیکار نمی‌ماند. در خیلی از تیم‌های ملی و باشگاهی دنیا مربی انتخاب می‌کنند، مشکلی که اینجا پیش آمد اینکه فدراسیون به خاطر تحریم‌ها نتوانست پول ویلموتس را بدهد. 

اسلامیان ادامه داد: به هر حال وقتی کسی نتواند حقوق و دستمزدش را بگیرد، مشکل پیدا می‌کند و اصل مشکلش این است. 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال دوقطبی به خاطر بازگشت کفاشیان ایجاد شده، گفت: نه هیچ مسئله‌ای نیست، فدراسیون و بهاروند کار خودشان را می‌کنند. وقتی مدت هیأت رئیسه فدراسیون تمام شد، یک گزینه کمیته انتقالی بود. فیفا و ای‌اف‌سی همان هیأت رئیسه‌ای که حاضر بودند را تأیید کردند؛ یعنی ادامه کار ما به خاطر تأئید فیفا است. این بحث‌های حقوقی دارد.

وی در مورد اینکه آیا فیفا کفاشیان را تأئید نمی‌کند، اظهار داشت:‌ نه این را نمی‌گویم، آن موقع او حضور نداشت. من فکر می‌کنم مسئله حل شود. 

اسلامیان در پاسخ به این سؤال که با این حساب، صحبت حضور کفاشیان برای برگشت فدراسیون در هیأت رئیسه فدراسیون مطرح است، گفت: نه هنوز صحبتی مطرح نیست، وقتی قضیه روشن نیست، چه بگویم؟ 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز