خبرگزاری کار ایران

استقلال کار سختی در دیدارهای باقیمانده دارد

ورمزیار: بهتر بود تمرینات تیم ملی در قرنطینه انجام می‌شد/ باید خودمان را آماده مصدومیت‌های بیشتر کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۱۲۱

پیشکسوت استقلال تهران می گوید ابی ها بازی‌های سختی در پیش دارند. به ویژه ۴ بازی مقابل تیم‌های صدر جدولی و ۴ بازی مقابل تیم‌های قعر جدولی!

به گزارش ایلنا،صادق ورمزیار، پیشکسوت استقلال تهران ابراز امیدواری می‌کند در بازگشت به تمرینات بازیکنان دچار مصدومیت نشده و حالا که تصمیم سازمان لیگ برگزاری مسابقات است اتفاق خاصی برای کسی رخ ندهد.

احساس می‌کنید استقلال در بازگشت به مسابقات چگونه عمل کند؟

به اعتقاد من با توجه به شرایط اوج‌گیری دوباره بیماری کرونا در کشور ما باید لیگ را تعطیل می‌کردیم، اما اینکه چطور می‌خواهیم با این شرایط پروتکل‌های وزارت بهداشت را رعایت کرده و فوتبال را داشته باشیم نمی‌دانم چه بگویم. ما امروز در استان‌های خوزستان، خراسان و آذربایجان وضعیت قرمز را داریم که هر سه این استان‌ها دارای تیم در لیگ برتری هستند. نباید کاری کنیم که آمار کرونا بالاتر برود. اینکه زمان آن به تعویق بیفتد دردی را درمان نمی‌کند و شاید هر روز آمار رو به پیشرفت باشد آن زمان تکلیف چیست؟

به نظر شما با تعویق مجدد مسابقات امکان تعطیلی لیگ وجود دارد؟

با توجه به بازی‌های مقدماتی جام جهانی و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید بیشتر به این موضوع فکر می‌کردیم که تیم ملی‌مان را به قرنطینه ببریم تا خدای نکرده مشکلی برای کسی به وجود نیاید، اما حالا که عزم بر برگزاری مسابقات است امیدواریم اتفاق خاصی رخ ندهد.

استقلال بازی‌های حساسی را برای به دست آوردن شانس قهرمانی پیش رو دارد؟

قطعاً استقلال بازی‌های سختی در پیش دارد. به ویژه ۴ بازی مقابل تیم‌های صدر جدولی و ۴ بازی مقابل تیم‌های قعر جدولی! به طور کلی مسابقات فوتبال در دور برگشت سخت‌تر می‌شود. یک مثال می‌زنم؛ استقلال در دور رفت ۴ گل به تراکتور آن‌هم در تبریز زد، اما هرچه جلوتر آمد شرایط به گونه‌ای شد که مقابل گل‌گهر سیرجان در خانه اش یک- صفر باخت! الان تیم‌های ته جدولی برای بقا به شدت می‌جنگند و حتی از جان مایه می‌گذارند. به عقیده من بازی مقابل تیم‌های پایین جدولی به مراتب سخت‌تر از تیم‌های بالای جدولی است. چون آن‌ها برای بقا دست به هر کاری می‌زنند.

وضعیت تمرینات استقلال را دنبال می‌کنید؟

قطعاً پس از سه ماه تعطیلی و دوری آن‌ها از بازی‌ها آمادگی جسمانی‌شان در شرایط خوبی نیست. ما دیدیم در بوندس‌لیگای آلمان هفت، هشت بازیکن سرشناس در همان هفته اول و دوم دچار آسیب شدند. ما که در ایران شرایط بدتری داریم مثلاً از نظر زمین. نحوه تمرینات ما به خوبی آنجا نیست و باید خودمان را آماده مصدومیت‌های بیشتر کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز