خبرگزاری کار ایران

قانون جدید فیفا در نقل و انتقالات تابستانی

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۹۶۰

فدراسیون جهانی فوتبال قوانین جدید نقل و انتقالات را اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از استاد الدوحه،‌ اصلاحات جدید فیفا به فدراسیون‌ها اجازه می‌دهد تا قبل از اتمام فصل جاری طبق برنامه ریزی‌های قبلی، پنجره‌های نقل و انتقالات را به طور رسمی باز کنند. با این وجود نقل و انتقالات به صورت رسمی از ابتدای جولای آغاز می‌شود.

این قانون اجازه می‌دهد باشگا‌ه‌ها حتی بازیکن آزادی که طی یک فصل حضور در دو تیم را تجربه کرده بود را هم بتوانند به خدمت بگیرند. فدراسیون جهانی فوتبال در قوانین نقل و انتقالات تابستانی 2020 به دلیل شرایط بوجود آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا استثناهایی گذاشته است.

قرار شد طبق اعلام فیفا زمان نقل و انتقالات بعد از پایان مسابقات لیگ های داخلی 2019-2020 کشورها باشد. همیشه زمان نقل و انتقالات با اتمام فصل برای مدت 4 هفته مشخص بود اما با این حکم فیفا هر فدراسیونی بعد از اتمام لیگ داخلی اش زمان نقل و انتقالات را آغاز می کند یعنی زمان نقل و انتقالات در کشور متغیر است.

این تصمیم فیفا به باشگاه این اجازه را می دهد تا فرصت امضای قرارداد با بازیکنان جدید را داشته باشند ولی این بازیکنان جدید از ابتدای 2020-2021 می توانند برای تیم های خود به میدان بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز