خبرگزاری کار ایران

دیدار دوستانه استقلال - هوادار؛

کامبک شاگردان مجیدی با درخشش ارسلان

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۸۵۵

آبی‌های پایتخت در دیدار تدارکاتی موفق به برتری شدند.

به گزارش ایلنا، دو تیم استقلال و هوادار در حالی از ساعت ١٧:٣٠ به مصاف هم رفتند که فرهاد مجیدی در شروع بازی ترجیح داد از ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه استفاده کند.

در شروع بازی این هوادار بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵ موفق شد توسط مهدی عبدی به کل برسد.

در ادامه استقلال بر بازی مسلط شد و ارسلان مطهری در دقیقه ١٣ سانتر زکریا مرادی با ضربه سر ارسلان مطهری وارد دروازه هوادار شد. در دقایق پایانی نیمه اول فرشید باقری یک پنالتی از دست داد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم داور روی یک موقعیت مشکوک برای استقلال پنالتی اعلام کرد که این بار فرشید باقری موفق شد آن را وارد دروازه هوادار کند و تیمش را جلو بیندازد.

بعد از این گل در دقیقه ۶٠ فرهاد مجیدی نفرات اصلی خود را به زمین فرستاد اما برخلاف انتظار این هوادار بود که چند موقعیت مناسب توانست روی دروازه استقلال ایجاد کند.

اما در دقیقه ٨٩ برخلاف جهت جریان بازی این تبریزی بود که با یک چرخش زیبا دروازه استقلال را برای بار سوم دروازه هوادار را باز کرد تا بازی با نتیجه ٣ بر یک به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز