خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: با حضور ویلموتس اتحاد در تیم ملی کم شد/ به الاهلی قطر بر می‌گردم

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۷۲۹

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمانی که ویلموتس به تیم ملی آمد اتحاد بین بازیکنان ما کم و همین مساله باعث شد نتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش ایلنا، امید ابراهیمی در خصوص دلایل انتخاب یوپن بلژیک و اینکه فوتبالش در این تیم را چطور ارزیابی کرد اظهار داشت:با توجه به قراردادی که با الاهلی داشتم و شرایطی که برایم به وجود آمد تصمیم گرفتم با توجه به پیشنهاد یوپن راهی این تیم شوم.

وی افزود: خودم علاقه داشتم تجربه خوبی در اروپا داشته باشم، لیگ بلژیک، لیگی محکم و خوب بود ضمن آنکه سرمربی تیم هم از ما راضی بود چون 18 بازی که انجام دادم شرایط خوبی داشتم. البته شرایط به خاطر کرونا به شکلی پیش رفت که لیگ تعطیل شد.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به قهرمان اعلام کردن کلوب بروژ عنوان کرد:لیگ بلژیک با بقیه کشورهای اروپایی متفاوت چون فقط یک بازی به پایان بازی ها باقی مانده بود. بعد از آن بازی هم بازی ها باید به پلی آف می رفت ولی نمی دانم چه شد که مسابقات را ادامه ندادند.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که دلیل تعطیلی لیگ این کشور مسائل مالی بوده یا خیر اظهار داشت: من جزئیات این موضوع را نمی دانم ولی در آن برهه از زمان به خاطر کرونا تصمیم گرفتند که مسابقات تعطیل شود.

وی در خصوص اینکه در ایام کرونا وزن خود را حفظ کرده است یادآور شد: اتفاقا من در شرایط کرونا  لاغرتر شدم. تا زمانی که در بلژیک بودیم باید هر روز تمریناتمان را برای کدر فنی طبق برنامه ارسال می کردیم اما الان حدود 2 هفته است که به ایران آمده ام و تمریناتم را منظم ادامه می دهم تا برای فصل جدید که آغاز می شود آماده باشم.

هافبک تیم ملی در خصوص نحوه ارسال تمرینات برای مربیان یوپن خاطرنشان کرد: بله، ما در یک گروه واتس آپی فیلمها را برای مربیان به صورت منظم ارسال می کردم. از روزی هم که لیگ تعطیل شد تمرینات انفرادی را خودم انجام می دادم.

ابراهیمی در خصوص پرداختی های باشگاه در ایام کرونا به بازیکنان گفت: خیلی از باشگاه ها تصمیم گرفتند حقوق بازیکنان را کسر کنند. باشگاه ما تصمیم گرفت حقوق بازیکنان را کم نکند ولی ما به همراه بازیکنان تیم تصمیم گرفتیم درصدی از قراردادمان را به یک بیمارستان در شهر یوپن اهدا کردیم اما باشگاه مبلغی از قرارداد ما کسر نکرد.

وی در خصوص تیم فصل آینده اش گفت: من یک سال از قراردادم با باشگاه الاهلی قطر قرارداد دارم و چند روز پیش هم از این باشگاه با من تماس گرفتند که چه تاریخی در تمرینات حضور پیدا کنم. قرار است چند روز دیگر در تهران بمانم و بعد از آن به دوحه خواهم رفت تا به این تیم اضافه شوم.

هافبک تیم ملی در خصوص درخشش در بازی با مراکش در جام جهانی تصریح کرد: به نظر من مراکش از اسپانیا و پرتغال هم قوی تر دیدم. اگر یادتان باشد در چند دقیقه اول خیلی تحت فشار مراکش بودیم. برنامه این بود که دقایقی بگذرد و ما روی بازی مسلط شویم ولی از آنجا که این تیم بازیکنان بزرگی داشت بازی را گرفت اما خوشبختانه در 20 دقیقه اول بازی را کنترل کردیم.

ابراهیمی عنوان کرد: شما دیدید که بعد از بازی با ما این تیم چه بازی مقابل اسپانیا و پرتغال انجام داد. ما کار بزرگی کردیم که آن تیم را شکست دادیم و واقعا حس خوبی را به دست آوردیم.

وی یادآور شد: من در آن بازی در پست هافبک دفاعی بازی کردم کارم خیلی سخت بود. وینگر راست این تیم آمبراباد و حکیمی بازیکن آژاکس و بزرگی بود و خدا را شکر می کنم که توانستیم آن بازی را ببریم.در نیمه اول آن بازی توسط انصاری فرد و سردار و جهانبخش موقعیت داشتیم و اینگونه نبود که اصلا موقعیتی مقابل این تیم نداشته باشیم.

هافبک تیم ملی که با برنامه فوتبال 120 شبکه ورزش صحبت می کرد با اشاره به تکل فداکارانه ای که در بازی با مراکش روی پای حریف زد عنوان کرد: خاطره آن صحنه هنوز ماندگار و شکستگی دنده من هنوز مشخص است. در آن صحنه سرعت بازیکن حریف زیاد بود و نزدیک دروازه تیم ملی شد، من هیچ راهی نداشتم جز اینکه خودم را پرت کنم ولی استوک کفش او آهنی بود که باعث شد دنده های من بشکند.

وی یادآور شد:حتی بعد از آن صحنه 10 دقیقه بازی کردم ولی واقعا نمی توانستم نفس بکشم به همین دلیل به احسان حاج صفی گفتم نمی توانم بدوم. خوشبختانه با آمپول های بی حسی توانستم در بازی دوم و سوم هم بازی کنم.

ابراهیمی در خصوص اینکه این تیمی که الان در اختیار داریم با تیم 2 سال پیش چقدر فاصله دارد تصریح کرد: تیم ملی همان تیم ملی بود که در جام جهانی حضور داشت اما وابستگی که بازیکنان به کی روش داشتند باعث شده بود روحیه مضاعفی به بازیکنان منتقل شود.

هافبک تیم ملی تاکید کرد: فکر نمی کنم کسی باشد که منکر توانایی های فنی کی روش باشد و بازیکنان از ته قلبشان کی روش را دوست داشتند. او به همه بازیکنان احترام می گذاشت و فرقی بین بازیکنان قائل نمی شد. از همه بیشتر این مساله مهم بود که او خیلی تلاش می کرد و این روحیه را به ما تزریق می کرد که هیچ فرقی بین تیم ملی ما و اسپانیا نیست.

وی ادامه داد: قبل از بازی با اسپانیا کی روش گفت بازیکنان اسپانیا بازیکنان بهتری هستند ولی من این قول را می دهم شما تیم بهتری هستید. آنها فقط بازیکنان خوبی دارند اما شما تیمی بهتر هستید. واقعا کی روش راست می گفت و ما تیم بهتری بودیم. بعد از رفتن او و تغییراتی که رخ داد کمی اتحاد بین ما کمرنگ تر شد.

ابراهیمی در خصوص اینکه آیا ویلموتس انتخاب مناسبی برای جانشینی کی روش بود خاطر نشان کرد: من شناختی از ویلموتس نداشتم و حتی در بلژیک هم صحبتی در خصوص او نشد ولی تجربه 8 ساله کی روش خیلی متفاوت تر از ویلموتس بود. بیشتر از همه وابستگی بازیکنان به کی روش بیشتر بود. ویلموتس هم نتوانست در مدت زمان کوتاه به تیم ملی کمک کند. زمانی که ویلموتس آمد اتحاد بین بازیکنان ما آنقدر وجود نداشت که نتایج لازم را بگیریم و همین مساله باعث شد نتوانیم نتایج خوبی بگیریم و شرایمان سخت شده است.

هافبک تیم ملی تاکید کرد:الان اسکوچیچ انتخاب شده و من هم با او کار نکردم ولی دوستانی که با او کار کرده اند می گویند برای موفقیت تلاش می کند. او در بلژیک هم حضور پیدا کرد و من امیدوارم تیم ملی ما به همان تیمی تبدیل شود که مردم انتظار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز