خبرگزاری کار ایران

دومین مرحله تست کرونا سپیدرودی‌ها منفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۳۰۰

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت از منفی بودن دومین مرحله تست کرونا اعضای این باشگاه خبر داد و گفت: پس از سه ماه و نیم بازیکنان سپیدرود در یک مسابقه دوستانه به میدان می روند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، رادنی دیدار با بیان اینکه دومین مرحله تست کرونا تمامی اعضای کادرفنی، اجرایی و اداری و بازیکنان سپیدرود خوشبختانه منفی شده است اظهار داشت: تست پی سی آر ظهر روز شنبه در محل دفتر سپیدرود از حدود ۷۰ نفر از اعضای باشگاه صورت گرفت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود با اعلام اینکه به جز این تست برخی از اعضای تیم به تشخیص کادرپزشکی باشگاه برای بار دوم آزمایش خون هم دادند ابراز داشت: آزمایش های گرفته شده توسط آزمایشگاه مرجع وزارت بهداشت صورت گرفته و اعتبار کیت های آزمایشگاهی در بالاترین استاندارد قرار داد.

وی با بیان اینکه علاوه بر آزمایش های ذکر شده کادر پزشکی سپیدرود اقدام به گرفتن شرح حال، سنجش دمای بدن و تست اکسیژن خون از اعضای باشگاه نیز کردند گفت: این تست ها با حضور نماینده و افسر ویژه هیات پزشکی ورزشی استان گیلان انجام شد.

مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت وضعیت تیم را از لحاظ شروع دوباره تمرینات مناسب دانست و خاطر نشان کرد: از هفته گذشته تمرینات سپیدرود زیر نظر نادر دست نشان آغاز شد و در ابتدا بازیکنان تمرینات بدنسازی را در کنار سال برگزار کردند و در بعضی از روزها این تمرینات در دو نوبت صبح و عصر به صورت فشرده برگزار شد.

دیدار با اعلام آغاز تمرینات تاکتیکی از ابتدای هفته توسط کادرفنی سپیدرود اظهار داشت: به دلیل مصنوعی بودن چمن سردارجنگل و ممانعت از آسیب دیدگی بازیکنان که برای سومین مرتبه در طول یک فصل مجبور به بدنسازی شده اند به تشخیص سرمربی سپیدرود تمرینات تا آنجایی که امکان پذیر باشد در زمین های چمن طبیعی پیگیری می شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت از انجام نخستین بازی تدارکاتی سپیدرود در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: پس از سه ماه و نیم بازیکنان سپیدرود در یک مسابقه تمرینی برابر شهرداری آستارا به میدان می‌روند و آخرین بازی سپیدرود مربوط به ۹ اسفند برابر آرمان گهر در رشت بود که منجر به برتری سپیدرود شده بود.

دیدار تغییرات پی در پی برنامه مسابقات لیگ دسته اول را موجب سردرگمی کادرفنی و مدیریت باشگاه عنوان کرد و افزود: بازی عقب افتاده ما در برابر تیم سرخپوشان (هوادار) از ۳۰ خرداد به پنجم تیرماه تغییر داده شد و بر همین اساس هم هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول به جای چهارم تیرماه در روز ۱۰ تیرماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز