خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آنلاین آنتی دوپینگ در پیج رسمی فدراسیون دوچرخه سواری

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۲۶۲

​کارگاه آنلاین آنتی دوپینگ در پیج رسمی فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، دیشب اولین دوره کارگاه تخصصی و تعمیرات به صورت آنلاین توسط دکتر شیما قنادی متخصص پزشکی ورزشی و دبیر کمیته پزشکی فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.

شیما قنادی دبیرکمیته پزشکی فرداسیون درباره هدف از برگزاری این کارگاه گفت: در این کارگاه اهمیت آنتی دوپینگ، قوانین ۱۰ گانه دوپینگ و لیست مواد و روش های ممنوعه سال ۲۰۲۰ گفته شد و در آخر کارگاه جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد تا کاربران با مسائل پزشکی ورزشی روز دنیا بهره مند شود .

وی افزود: با توجه به استقبال خوب، کارگاه های بعدی درباره مباحث مجازات دوپینگ و جزئیات بیشتری درباره ی مواد و روش های ممنوعه در رشته‌های دوچرخه سواری استفاده می شود را مورد بررسی قرار خواهیم داد و همینطور فرم معافیت از دوپینگ تدریس خواهد شد.

دبیر کمیته پزشکی فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه اظهار داشت: برگزاری این نوع کارگاه‌های آنلاین جهت پیشگیری از آسیب های ورزشی، درمان آسیب های شایع در رشته ی دوچرخه سواری و بازتوانی بعد از آسیب هم از مباحثی است که برنامه ریزی و ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز