خبرگزاری کار ایران

امیدوارم سلامتی اهالی فوتبال حفظ شود

نامجومطلق: تعویق بازی مقابل فولاد هم به سود استقلال بوده و هم به ضرر

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۶۲

مربی تیم استقلال تهران با تعویق مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران موافق است و معتقد است این زمان برای برپایی مسابقات تدارکاتی و تمرینات گروهی بیشتر مفید است.

به گزارش ایلنا، مجیدنامجومطلق مربی استقلال می‌گوید تعویق بازی مقابل فولاد هم به سود آبی‌ها بوده و هم به ضرر. با نامجومطلق در خصوص شرایط این روزهای استقلال صحبت کرئدیم که در ادامه می‌خوانید:

شرایط استقلال چگونه است؟

شکر خدا خوب تمرین می‌کنیم. جلسه به جلسه بهتر می‌شویم. البته کار بسیار فشرده دنبال می‌شود، ولی با این وجود بچه‌ها خیلی باانگیزه کار می‌کنند. از نظر روحی هم شرایط خوبی داریم.

بازی معوقه مقابل فولاد دوباره به تعویق افتاد.

این اتفاق هم به سود ماست و هم می‌تواند به ضررمان تمام شود.امیدوارم که اتفاقی برای بازیکنان نیفتد

موافق هستید که اکثر تیم‌های مایل هستند تا مسابقات فعلا برگزار نشود؟

به سود ماست، چون فرصت تمرینات بیشتر می‌شود و بچه‌ها با هم هماهنگ‌تر می‌شوند. بازی‌های تدارکاتی ما نیز افزایش پیدا می‌کند، ولی از یک بابت برنامه‌ریزی کادر فنی را هم به‌هم می‌زند و مربیان دوباره باید برنامه تمرینات جدیدی تدوین کنند. امیدوارم سلامتی اهالی فوتبال حفظ شود.

شرایط داریوش شجاعیان در بازگشت به تمرینات چگونه است؟

شجاعیان مدت‌هاست با ما تمرین می‌کند. او بازیکن واقعاً توانمندی است اما در مورد حضورش پس از بررسی همه جوانب تصمیم گیری خواهدشد. 

با برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ماه شهریور مشکلی ندارید؟

قطعاً باعث تداخل مسابقات می‌شود. الان خود کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با یک چالش بزرگ روبه‌رو شده است. نکته اینجاست که اگر مسابقات شهریور برگزار شود، عملاً با برنامه فصل بعد خودمان تداخل پیدا خواهد کرد و مشکلات چند برابر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز