خبرگزاری کار ایران

اقای گل از استقلال خواهد بود

رضا عنایتی :نمایندگان ستاد کرونا به تمرینات ما نیامده اند/فصل اینده کاندیدای صعود به لیگ برتر خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۳۴

سرمربی تیم هوادار معتقد است تیمش فصل اینده شانس صعود به لیگ برتر را خواهد داشت.

به گزارش ایلنا،رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار معتقد است سال آینده این تیم با امکانات و تجربیاتی که به دست آورده یکی از تیم‌هایی است که شانس صعود به لیگ برتر را خواهد داشت. با عنایتی در خصوص شرایط تیمش و همچنین بازیهای تدارکاتی مقابل استقلال صحبت‌هایی را انجام دادیم.

 شرایط تیم هوادار چگونه است؟

تمرین می‌کنیم تا ببینیم شرایط به چه صورت است و همه تلاشمان این است که به شرایط نسبی پیش از شروع دوباره مسابقات برسیم. البته این را هم بگویم که در شرایط موجود بیشتر دست به عصا هستیم تا سلامتی بچه‌ها به خطر نیفتد.

آیا نماینده‌ای از ستاد کرونا در تمرینات تیم شما حضور پیدا می‌کند؟

تا جایی که من می‌دانم در لیگ برتر نمایندگان ستاد کرونا در تمرینات حضور پیدا می‌کنند. دوستان هنوز در تمرینات ما تشریف نیاورده‌اند اما تا جایی که من شنیده‌ام قرار است سرزده به تمرینات تیم‌ها بروند.

 قرار است تیمتان یک بازی دوستانه را هم با استقلال برگزار کند؟

صحبت‌هایی در این باره انجام دادیم و به توافقات اولیه نیز دست یافتیم. قرار است روز جمعه دیداری با آنها داشته باشیم. البته ما در لیگ یک هم یک بازی عقب‌افتاده مقابل سپیدرود داریم و اگر در آن بازی پیروز شویم شرایط تیم‌مان بهتر خواهد شد.

 فکر می‌کنید بتوانید به لیگ برتر صعود کنید؟

همانطور که گفتم ما یک بازی عقب‌افتاده داریم، هشت بازی هم از لیگ یک مانده، ناامید نیستیم و به دنبال این هدف هستیم تا بتوانیم در لیگ برتر حضور پیدا کنیم. البته این را هم بگویم سال بعد با تغییراتی که انجام داده‌ایم، کاندیدای صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

 چرا اسم تیمتان را عوض کردید؟

در این باره خیلی فکر کردیم. چند بار هم با دوستان در این باره جلساتی را نیز برگزار کردیم. به عشق اسم هوادار این کار را انجام دادیم.

 پیگیر شرایط تیم سابق‌تان استقلال هم هستید؟

اخبار این تیم را پیگیری می‌کنم. فکر می‌کنم شرایط‌شان نسبت به گذشته آرامتر شده است. مدیرعامل جدید هم تلاش کرده تا آرامش را به این تیم بازگرداند. مهمترین اتفاقی که برای استقلال افتاده این است که در این تعطیلات مصدومان آنها نیز شرایط حضور در میادین را پیدا کرده‌اند.

 ظاهرا اعضای هیات مدیره استقلال اختلاف‌هایی را نیز با یکدیگر دارند؟

این اختلاف‌ها باید کنار گذاشته شود زیرا ضررش فقط برای استقلال خواهد بود.

 همچنان معتقدید که آقای گل لیگ از استقلال خواهد بود؟

مطمئن هستم با شرایط خوبی که قائدی و دیاپاته دارند، کسب این عنوان دور از دسترس نخواهد بود و استقلال پس از سالهای سال یک آقای گل خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز