خبرگزاری کار ایران

صالحی امیری: امکان برگزاری رویدادهای ورزشی در زمان مقرر وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۷۳۶

رییس کمیته ملی المپیک گفت: براساس اعلام مسئولین IOC و همچنین شورای المپیک آسیا امکان برگزاری مسابقات المپیک توکیو و بازی‌های ساحلی چین در تاریخ مقرر وجود دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری، در جلسه ستاد عالی بازی‌ها که با محوریت مسابقات بازی‌های ساحلی ۲۰۲۰ سانیا برگزار شد، اظهار داشت: براساس شواهد و اظهارات مسئولین ioc و شورای المپیک آسیا امکان برگزاری مسابقات المپیک توکیو و بازی‌های ساحلی چین در تاریخ مقرر وجود دارد.

وی افزود: البته این نکته نیز مورد توجه قرار گرفته که در صورت بروز موج جدید کرونا در آسیا، بحث قرنطینه مجدد و عدم کشف واکسن این ویروس، امکان برگزار نشدن این دو رویداد وجود دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک این نکته را مورد توجه قرار داد که تاکنون هیچ مکاتبه‌ای مبنی بر لغو مسابقات ساحلی و همچنین المپیک و پارالمپیک برای کشورها ارسال نشده است.

صالحی امیری گفت: نمی‌توان با احتمال لغو مسابقات، برنامه‌هایمان را تعطیل کنیم بلکه باید از هم اکنون برای آماده‌سازی ورزشکاران برای حضور موفق در رویداد‌های المپیک و پارالمپیک و بازی‌های ساحلی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

او توضیح داد: برای تداوم تمرینات ملی پوشان، امکاناتی را برای المپین‌ها تهیه کردیم تا در منازلشان تمرینات خود را پیگیری کنند، همچنین در کنار تهیه این ملزومات خدمات روانشناسی را هم برای این عزیزان مهیا کردیم.

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه سخنانش بیان کرد: شواهد حاکی از آن است که که ستاد مقابله با کرونا به مرور محدودیت‌ها را کم می‌کند. به این ترتیب ioc مسابقات بازی‌های ساحلی آسیا را در آذرماه برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز