خبرگزاری کار ایران

رادو لیاقت شماره یک پرسپولیس را دارد

پنجعلی: ادامه لیگ بهترین تصمیمی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۴۹۱

مدافع و کاپیتان ملی‌پوش سابق پرسپولیس می گوید بعد از سه ماه دوری بازیکنان از فوتبال انتظار چنین بازی خوبی را نداشته است.

به گزارش ایلنا، مدافع و کاپیتان ملی‌پوش سابق پرسپولیس که بازوبند کاپیتانی تیم منتخب آسیا را هم بر بازو بسته است، اولین بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل سایپا را خوب ارزیابی می‌کند و می‌گوید با این شرایط این تیم بخت اول قهرمانی است.

محمد پنجعلی که به همراه فرشاد پیوس بازی پرسپولیس را از نزدیک دیده بود می‌گوید دفاع‌ها عملکرد خوبی داشتند و باید گفت بعد از سه ماه دوری بازیکنان از فوتبال انتظار چنین بازی خوبی را نداشته است. پنجعلی به مصدومیت محمد انصاری هم اشاره می‌کند و می‌گوید متأسفانه   فشار زیاد در تمرینات برای آماده شدن باعث می‌شود که بازیکنان با چنین مصدومیت‌هایی روبرو شوند. او امیدوار است که انصاری زودتر به میادین برگردد، تابه پرسپولیس کمک کند.

بعد از مدت‌ها به ورزشگاه رفتید تا بازی پرسپولیس را ببینید ؟

بله بعد از چند ماه دوری از فوتبال و ماندن در خانه که زخم بستر گرفته بودیم (با خنده) بالاخره از خانه بیرون آمدیم و یک فوتبال خوب را از نزدیک دیدیم.

بازی چطور بود ؟

بازی خوبی بود، بالاخره با توجه به اینکه مدت‌ها بود هیچ بازی انجام‌نشده بود و بازیکنان از فوتبال و تمرین به دور بودند باید بگویم بازی خوبی بود. البته بازی گل نداشت ولی جذابیت بالایی داشت.

محمد انصاری هم که دوباره مصدوم شد؟

متأسفانه همین‌طور است شما بعد از یک مدت طولانی شروع به تمرین کردید. بدن‌ها آماده نیست و فشار تمرینات هم بالا است برای همین درصد آسیب دیگی بالا می‌رود. این شرایط برای همه بازیکنان وجود دارد. امیدوارم بازیکنان در تمرین‌ها بیشتر مراقبت کنند تا مصدوم نشوند.

با توجه به آسیب‌دیدگی انصاری و پایان یافتن قرارداد نادری چپ پرسپولیس لنگ خواهد زد ؟

 فکر می‌کنم باشگاه با این اوصاف هر طور شده که نادری را حفظ خواهد کرد. البته پرسپولیس در این پست می‌تواند از ربیع خواه و حتی مهدی شیری هم استفاده کند.

 ادامه لیگ را چطور می‌بینید ؟

ابتدا باید بگویم ادامه لیگ بهترین تصمیمی بود که می‌شد گرفت. الآن تمام مشاغل شروع به کارکردند و اگر بحث تهدید مبتلا شدن به کرونا باد باید بگویم همه مردم درخطر هستند. فوتبالیست‌ها از این مردم هستند. من فکر می‌کنم ضرر ادامه لیگ از تعطیلی آن خیلی کمتر است.  شما اگر الآن لیگ را تعطیل می‌کردید باید لیگ بیستم را هم تعطیل می‌کردید. کرونا حالا حالاها با ما هست و باید با آن کنار بیاییم. شما ببینید لیگ آلمان و کره شروع کردند و چند روز آینده هم لیگ روسیه با تماشاگر و ایتالیا و اسپانیا هم شروع می‌شود. حال با تمام این اوصاف باید بگویم پرسپولیس به خاطر فاصله خوبی که ایجاد کرده است شانس نخست قهرمانی است . من فکر می‌کنم بازی‌های خوبی را شاهد باشیم.

بیرانوند این هفته به بلژیک می‌رود و را دو دروازه‌بان فیکس پرسپولیس می‌شود نظر شما در مورد او چیست آیا می‌تواند شماره یک باشد ؟

رادوشوویچ 4 سال است که در پرسپولیس حضور دارد. او به شرایط و جو پرسپولیس به‌خوبی آشنایی پیداکرده است. از سوی دیگر در دل هواداران هم به‌خوبی خودش را جا کرده است. به لحاظ فنی هم باید بگویم من او را خیلی خوب دیدم خصوصاً اینکه در نیم‌فصل اول در 7 بازی فوق‌العاده بود. او به لحاظ اخلاقی هم خودش را ثابت کرده است بنابراین او بعد از بیرانوند لیاقت شماره یک پرسپولیس را دارد. البته باید این را هم اضافه کنم او باید یک ذخیره خوب هم داشته باشد.

از تیم‌های پایه چه خبر ؟ مشکلات مالی بالاخره حل شد ؟

متأسفانه همه‌چیز تعطیل است و هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهیم. ازلحاظ مالی هم فقط 18 درصد گرفته‌ایم. البته این 18 درصد را بعد از یک سال ونیم گرفته‌ایم. اوضاع اصلاً خوب نیست. من با مدیران باشگاه هم‌صحبت کردم و آن‌ها قول داده‌اند که مشکلات را به‌زودی حل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز