خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه سازمان لیگ با یک مرکز درمانی برای کمک به درمان بازیکنان کم درآمد

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۴۴۱

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برای کمک به درمان مصدومیت بازیکنان کم درآمد با یک مرکز دولتی تفاهم نامه امضا کردیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ امروز با دکتر ابوالفضل باقری فرد رئیس مرکز آموزشی درمانی شفایحیائیان دیدار کرد. در این جلسه سازمان لیگ فوتبال ایران تفاهم نامه همکاری با این مرکز تخصصی آموزشی درمانی کشور امضا کرد که بر این اساس بازیکنان باشگاهی و ملی  و خانواده فوتبال در همه رده ها و لیگ های مختلف می توانند از خدمات مرکز آموزشی درمانی شفایحیائیان به طور ویژه بهره مند شوند.
 حیدر بهاروند در این نشست اظهار داشت: بیمارستان شفایحیائیان یکی از برترین مراکز پزشکی و آموزشی کشور است که تجهیزات و امکانات مدرنی دارد. هدف از امضا این تفاهم نامه کمک به فوتبالیست ها در همه رده های سنی است ، بازیکنان زیادی در لیگ یک، دو، سه و همچنین رده های پایه داریم که دچار مصدومیت های جدی می شوند و نیاز به استفاده از امکانات پزشکی دارند و حتی در سالهای مختلف بازیکنان مستعدی بوده اند که به دلیل مصدومیت و نداشتن هزینه درمان فوتبال و ورزش را کنار گذاشته اند. برای کمک به فوتبالیست های کم درآمد به دنبال امضا تفاهم نامه با این مرکز مدرن پزشکی و دولتی بودیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در تفاهم نامه با مرکز پزشکی شفایحائیان، جامعه فوتبال از خدمات ارزنده این مرکز استفاده می کند و زحمت زیادی به دکتر باقری و همکارانشان در بیمارستان شفایحائیان می دهیم.

ابوالفضل باقری فرد نیز در این جلسه اظهار داشت: مرکز شفایحائیان یکی از مجهزترین مراکز تخصصی آموزشی درمانی کشور در حوزه ارتوپدی است. اولین مرکز تخصصی ستون فقرات در کشور است که از سراسر کشور پذیرش بیمار در حوزه ارتوپدی داریم. با مراکز و نهادهای مختلف در کشور نیز قرارداد همکاری امضا کرده ایم. پیش از این برخی از بیماران به خارج از کشور اعزام می شدند که اکنون مرکز شفایحائیان به بهترین شیوه بیماران را مداوا می کند و حتی ۴ اتاق VIP  ایجاد کرده ایم.

وی افزود: ما خدمات زیادی به ورزشکاران در رشته های دیگر هم ارایه می کنیم و برخی از قهرمانان رشته های مختلف رزمی نیز در بیمارستان شفایحائیان تحت درمان قرار گرفتند که با وجود پارگی رباط صلیبی به خوبی مداوا شدند و اکنون به میادین بازگشته اند. در مورد فوتبال هم این آمادگی را داریم که کلینیک اختصاصی برای فوتبال ایجاد کنیم که بازیکنان معرفی شده از سوی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ را در سریع ترین زمان ممکن پذیرش و درمان کنیم.ضمن اینکه هزینه های درمان براساس تعرفه های دولتی محاسبه می شود و در صورت داشتن بیمه تکمیلی ۸۰ درصد هزینه ها توسط بیمه های تکمیلی پرداخت می شود.

در این جلسه زهره هراتیان، ارد ایروانی، سیف برقی، پرهان خانلری از پزشکان فدراسیون و سازمان لیگ و محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ فوتبال، محبوبه نصیری مدیر اداری سازمان لیگ و دکتر علی ابوترابی مدیر بیمارستان و هادی محسنی رئیس امور مالی بیمارستان شفایحیائیان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز