خبرگزاری کار ایران

مومنی منش: استعدادیابی از اولویت‌های اصلی ما است/ در حال تدارک زیرساخت‌های ورزشی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۴۳۳

محمد مومنی منش گفت: استعدادیابی از اولویت‌های اصلی ما در کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش ایلنا، محمد مومنی منش رئیس هیأت کشتی استان کهگیلو و بویراحمد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: از اولویت‌های اصلی ما در کشتی استان، پیگیری موضوع استعدادیابی است.

وی ادامه داد: استان ما استعدادهای خوبی در کشتی دارد اما به دلیل نبود امکانات و عدم توجه نمی‌توانیم بهره برداری خوبی از آن‌ها داشته باشیم و به همین دلیل مهمترین اولویت ما در کشتی استان موضوع استعدادیابی است.

مومنی منش تصریح کرد: یکی دیگر از کارهایی که در دست اقدام است حضور در لیگ‌های کشتی از جمله لیگ برتر و لیگ منطقه‌ای نوجوانان است که در این مورد نیز رایزنی‌های را انجام داده‌ایم که امیدواریم به ثمر برسد.

وی در مورد کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیاز ما در استان زیرساخت‌های ورزشی و امکانات است که در این مورد نیز صحبت‌هایی را با دکتر کلانتری استاندار ورزش دوست و علوی مدیرکل ورزش و جوانان انجام داده‌ایم و قول‌هایی را نیز برای تجهیز امکان و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی گرفته‌ایم، اما در حال حاضر کرونا مانع کار شده است و امیدوارم که بتوانیم در 2 تا 3 ماه آینده برنامه‌های خود را عملی کنیم.

مومنی منش با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد کشتی گیران خوبی دارد اظهار داشت: ما کشتی گیران خوبی داریم اما اکثر آن‌ها در خوزستان حضور دارند و اگر امکانات و شرایط را بتوانیم فراهم کنیم قطعا می‌توانیم از پتانسیل موجود نهایت استفاده را ببریم.

وی در مورد عملکرد فدراسیون کشتی گفت: ارتباط، پیگیری‌ها و سیاستگذاری‌های فدراسیون خوب است و باید ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. توقع ما از فدراسیون کشتی این است که نگاه ویژه‌ای به استان‌های محروم از جمله استان ما داشته باشد و در حد توان و بضاعت خود به کشتی کهگیلویه و بویراحمد کمک کند.

مومنی منش ادامه داد:  اگر رایزنی‌ها و حمایت‌های مسئولین فدراسیون با مسئولان استانی باشد، قطعا آن‌ها نیز توجه بهتری به ما خواهند کرد و می‌توانیم از ظرفیت اسپانسرها نیز استفاده کنیم و این موضوع باعث رشد و پیشرفت کشتی استان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز