خبرگزاری کار ایران

قربانی: کار کردن سعادتمند شور و شعف ندارد / ادامه سبک استراماچونی نتایج بهتری را به ارمغان می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۹۴۴

پیروز قربانی پیشکسوت تیم استقلال درباره شرایط مدیریتی در باشگاه سابق خودش و همچنین سبک فوتبالی که این تیم در لیگ برتر نوزدهم به معرض نمایش گذاشت صحبت کرد.

پیروز قربانی در گفتگو با ایلنا درخصوص عملکرد احمد سعادتمند در باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: به اعتقاد من شرایط نسبت به قبل بهتر است البته این بهتر بودن دلیل بر کامل بودن نیست. امیدوارم ایشان بتواند به وعده‌هایی که در این مدت داده است عمل کند. به نظر من تا به امروز در جامعه فوتبال شرایط به شکلی بوده که هر کسی هر حرفی می‌زده به آن عمل نمی‌کرده و وقتی یک نفر می‌آید و به حرفی که زده عمل می‌کند همه از خوشحالی پرواز می‌کنند در حالی که این یک کار عادی است.

قربانی در توضیح شرایط مدیریتی  استقلال اضافه کرد: خب وقتی مدیر، مسئولیت یک مجموعه را بر عهده می‌گیرد باید از عهده مشکلات و مسائل آن بربیاید و وقتی این کار را انجام دهد کاری را کرده که برایش حقوق می‌گیرد، بنابراین شادی و شعف ندارد. با این وجود معتقدم آقای سعادتمند در دوران کوتاهی که به باشگاه استقلال آمده توانسته با نحوه مدیریتش استقلال را به حرکت دربیاورد و این می‌طلبد که همه به او کمک کنند و چوب لای چرخ کار باشگاه نگذارند.

پیشکسوت استقلال درباره پیش بینی از آینده استقلال با از سرگیری مسابقات گفت: وقتی در ابتدای فصل، استقلال را دیدم متوجه شدم تغییرات عمده‌ای در سبک فوتبالی این تیم انجام شده است. وقتی استراماچونی آمد استقلال سبک فوتبالش تغییر کرد و حتی وقتی از این تیم رفت و فرهاد مجیدی جایگزین او شد استقلال باز هم با هم سبک نتایج درخشانی در لیگ و آسیا گرفت و بیشترین گل زده در لیگ برتر را داشت. مردم ما این فوتبال را می‌پسندند. ادامه همین سبک می‌تواند نتایج بهتری را هم به ارمغان بیاورد.

قربانی اضافه کرد: نتایج خوبی برای استقلال رقم خواهد خورد، اما به شرط اینکه تیم از نظر آمادگی جسمانی در سطح بالایی باشد. امروز در بوندس‌لیگا می‌بینیم بازیکنان پس از یک نیمه بازی بیرون از زمین مشغول یخ‌درمانی هستند، چون فوتبال بازی نکردن برای مدت طولانی بدن فوتبالیست را به افت می‌برد و طاقت فشار زیاد را ندارد. قطعاً استقلال با بدنسازی مناسب می‌تواند بهترین نتایج را در هفته‌های باقی مانده کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز