خبرگزاری کار ایران

فرجی: لیگ را تعطیل و پرسپولیس را قهرمان کنید، من مشکلی ندارم/ در ماجرای انصراف از لیگ پای تصمیم مالک باشگاه هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۶۹۱

مدافع شهر خودرو در مورد وضعیت این تیم و شروع مجدد لیگ برتر صحبت کرد.

فرشاد فرجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط شهر خودرو در شروع تمرینات و در آستانه برگزاری مجدد اظهار داشت: ما از اوایل خرداد طبق برنامه‌ای که اعلام شد ابتدا تست کرونا دادیم و بعد از اینکه نتایجش آمد تمرینات‌مان را شروع کردیم و حالا رفته رفته به آمادگی نزدیک‌تر می‌شویم و منتظر شروع دوباره رقابت‌ها هستیم.

وی در مورد اینکه آیا برنامه ریزی سازمان لیگ برای شروع تمرینات و بازی‌ها مناسب است یا نه هم توضیح داد: به نظرم می‌توانستند بهتر از این برنامه ریزی کنند. ما هنوز هم نمی‌دانیم بازی‌ها چه زمانی شروع می‌شود و هر روز یک تاریخ اعلام می‌کنند و بلاتکلیف هستیم. متاسفانه تصمیماتی که گرفته می‌شود بر اساس یک سری منافع است و منافع سایرین در آن لحاظ نمی‌شود و در این میان باشگاه‌های خصوصی بیشتر ضرر می‌کنند. از طرف دیگر سعی دارند با مطرح کردن اینکه باشگاه‌ها به خاطر ندادن پول بازیکنان به دنبال تعطیلی لیگ هستند به نوعی بازیکنان را مقابل باشگاه‌ها قرار دهند ولی به نظرم حقوق بازیکنان پایمال نخواهد شد و به هر طریقی بازیکنان پولشان را دریافت می‌‌کنند. ما به لطف آقای حمیداوی درصد دیگری از قراردادمان را دریافت کردیم و با این مبلغ دریافتی ما به درصد قابل توجهی می‌رسد.

مدافع شهر خودرو در ادامه گفت: در حال حاضر تعدادی بازیکن به کرونا مبتلا شدند و در زمین هم اگر کسی کرونا داشته باشد به همه منتقل می‌کند و از طرفی هرکسی به این ویروس آلوده شود بخشی از شُش خودش را از دست می‌دهد و دیگر نمی‌تواند 90 دقیقه دوندگی داشته باشد. فقط هم خودش درگیر نیست و می‌رود به خانواده و چهار نفر دیگر انتقال می‌دهد. ما چطور خودمان را با آلمان مقایسه می‌کنیم در حالیکه امکانات ما در حد کویت و عراق هم نیست؟

فرجی ادامه داد: سازمان لیگ یک پروتکل‌هایی در نظر گرفته که منچستر یونایتد هم از پس آن بر نمی‌آید. پول باشگاه‌ها را از حق پخش و تبلیغات محیطی نمی‌دهند ولی هزینه پروتکل‌هایشان باید از جیب باشگاه برود. حق و حقوق فوتبال را پرداخت کنید و بعد قوانین این مدلی بگذارید. اینکه در هتل هر کس اتاق اختصاصی داشته باشد یا پروازش چارتر باشد و... در توان کدام باشگاه‌ است؟ به ویژه باشگاه‌های خصوصی که واقعاً مظلوم واقع شدند و من به آنها حق می‌دهم به دنبال تعطیلی لیگ باشند.

وی در مورد نامه شهرخودرو و 3 باشگاه خصوصی دیگر برای شرکت نکردن در ادامه رقابت‌ها گفت: این تصمیم باشگاه برای حفظ سلامت بازیکنان گرفته شده است و من نمی‌دانم باشگاه هنوز بر سر تصمیم خودش هست یا نه ولی به عنوان یک بازیکن تابع تصمیمات باشگاه هستم و هر تصمیمی گرفته شود به آن احترام گذاشته و از آن پیروی می‌کنم.

مدافع شهر خودرو در مورد اینکه برای ادامه لیگ چه تصمیمی باید گرفته شود هم توضیح داد: ما یک ماه بدنسازی داریم و به محض ورود به رقابت‌ها مطمئن باشید چندین مصدوم روی دست هر باشگاهی خواهد ماند و ضمن اینکه حدود یک ماه و نیم درگیر بازی‌ها هستیم و بعد دوباره باید بدنسازی کنیم برای فصل جدید. این را هم در نظر بگیرید اواسط مرداد قرار است لیگ تعطیل شود و طبق چیزی که AFC اعلام کرده شهریور بازی‌های آسیایی از سر گرفته می‌شود و ما چه زمانی باید برای بدنسازی در نظر بگیریم؟ به نظرم یا باید لیگ این فصل به طور کامل لغو شود یا اینکه از اواخر شهریور ماه و پیش از شروع لیگ بعدی برگزار شود.

فرجی در مورد تکلیف مسائلی مثل قهرمانی هم توضیح داد: به نظر من مشکلی ندارد و پرسپولسی 10 امتیاز اختلاف دارد و هر تیم دیگری هم بود در این شرایط خودش را قهرمان می‌دانست و من به شخصه مشکلی با این ندارم که پرسپولیس قهرمان لیگ اعلام شود و لیگ را تعطیل کنند و باید به این تیم و بازیکنانش حق داد که چنین خواسته‌ای دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز