خبرگزاری کار ایران

افشاگری مترجم کالدرون از حواشی و شایعات علیه سرمربی سابق پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۶۴۶

مترجم سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس به برخی اتفاقات پیرامون این مربی در زمان حضورش در این تیم پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، امیرجنانی، مترجم گابریل کالدرون که در زمان حضور وی در پرسپولیس این سمت را بر عهده داشت امروز به دفتر باشگاه رفت تا درباره مطالباتش با مدیران صحبت کند.

در مورد حضورش در باشگاه گفت‌: با سیدی به باشگاه آمدیم تا در خصوص توافقی که زمان انصاری‌فرد انجام شد، مطالباتمان را دریافت کنیم. در آن زمان یک قراردادی امضا شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا و تغییرات مدیریتی تا امروز هیچ مبلغی دریافت نکرده‌ایم و امروز آمده‌ایم در این خصوص صحبت کنیم. قراردادم خیلی جزئی است و به عنوان مترجم کالدرون 30 میلیون از باشگاه طلب دارم.

مترجم سابق کالدرون درباره اتفاقاتی که باعث جدایی این مربی از پرسپولیس شد،‌بیان کرد:‌خیلی از اتفاقات می‌توانست به وجود بیاید و من به عنوان مترجم در جریان نباشم. اتفاقاتی که از اول فصل رخ داد باعث تصمیم جدایی کالدرون شد. یکسری بدعهدی‌ها صورت گرفت و قول‌هایی که عملی نشد باعث خستگی کالدرون شد.

جنانی درباره شکایت کالدرون به فیفا تاکید کرد: من در جریان قرارداد او نیستم. کاظمی به عنوان وکیل او کارهای کالدرون را انجام می‌دهد. تا جایی که در جریان هستم او شکایت کرده است و در چند مصاحبه اخیرش گفته است من در خصوص پرسپولیس منعطف هستم و اگر باشگاه تمایل داشته باشد من آماده مذاکره هستم.

وی در مورد اختلاف کالدرون و برخی بازیکنان مانند سیدجلال حسینی و امید عالیشاه گفت: اختلافی بین بازیکنان و کالدرون وجود نداشت. سیدجلال را به عنوان یک کاپیتان قبول داشت و همیشه این را مطرح می‌کرد. با امید عالیشاه درگیری خاصی نداشت و تشخیص سرمربی بود که یک بازیکن در چه پستی حضور داشته باشد.

مترجم کالدرون همچنین درباره مسائلی که گفته می شود در هتل رخ داده و بعضی افراد کنار او بوده اند، افزود: در ماجراهایی که در خصوص هتل برای کالدرون پیش آمد، می‌خواستند او را خراب کنند و یک شب همسرش به ایران آمد و در منزلش بود و بعد به هتل آمدند و این اتفاق‌ها به وجود آمد و اتفاقات قشنگی نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز