خبرگزاری کار ایران

بیرانوند حاضر به ماندن در پرسپولیس نیست

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۵۵۴

گلر پرسپولیس حاضر نیست با درخواست باشگاه بلژیکی موافقت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چندی پیش علیرضا بیرانوند، گلر ملی‌پوش پرسپولیس با درخواست باشگاه آنتروپ بلژیک مبنی بر حضور در تست پزشکی این تیم مواجه شد و باید طی روزهای آینده ایران را به مقصد بلژیک ترک کرده و این موضوع به منزله پایان کارش در پرسپولیس است.

با این حال تعویق رقابت‌های لیگ برتر ایران باعث شده بازی‌ها نیمه کار بماند و هنوز 9 هفته تا پایان فصل باقی مانده است.

این موضوع سبب شد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهان تعویق زمان حضور بیرانوند به آنتورب شوند اما مدیران این باشگاه بلیت بیرانوند را برای چهارشنبه هفته جاری آماده کرده‌اند تا ضمن حضور در تست‌های پزشکی بتواند در تمرینات نیز شرکت کند.

دروازه‌بان پرسپولیس نیز با توجه به قرارداد سه جانبه خود با پرسپولیس و آنتورب اعلام کرده است امکان مخالفت شخصی با رفتن به آنتورب را ندارد و تابع تصمیمات و توافقات احتمالی دو باشگاه است.

باشگاه پرسپولیس تصمیم به ارسال نامه‌ای به باشگاه آنتورب دارد تا بتواند زمان انجام تست پزشکی بیرانوند را حدود دو ماه به تعویق بیندازد. همچنین در صورت عدم موافقت این باشگاه خواهان بازگشت زودهنگام دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پس از تست پزشکی به تهران شوند تا بیرانوند بتواند از دروازه پرسپولیس در ادامه بازی‌های لیگ برتر حراست کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز