خبرگزاری کار ایران

کورس گیتارزن استقلال و قایدی داغ تر شد

سیگنال مثبت مهاجمان آبی به فرهاد

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۳۶۰

استقلال در این چند وقت طبق اخبار گزارش شده تمرینات پرنشاطی را انجام داده است.

به گزارش ایلنا،با فروکش کردن تب فشارها بابت عدم برگزاری لیگ برتر نوزدهم به خاطر کرونا و تمکین نسبی باشگاه‌ها به موضوع آغاز لیگ و اجرای پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت برای شروع رقابت ها، تیم‌ها با قدرت مشغول آماده سازی خودشان هستند. در کنار این مجوز برگزاری بازی‌های تدارکاتی و دوستانه اتفاق خوبی به نظر می‌رسد که تیم‌ها بهتر بتوانند برای آمادگی کار را پیش و آماده شروع بازی‌ها شوند.

یکی از این تیم‌ها استقلال پایتخت نشین است که با اجرای پروتکل‌های بهداشتی و دادن تست کرونا زیر نظر فرهاد مجیدی کار خود را برای شروع دوباره لیگ که افتتاحیه آن بازی تیمش با فولاد است، پیش ببرد. استقلال در این چند وقت طبق اخبار گزارش شده تمرینات پرنشاطی را انجام داده که در یکی از این تمرین‌ها و انجام بازی دوستانه درون تیمی زدن 5 گل، نوید آماده بودن بازیکنان فرهاد برای مابقی بازی‌های لیگ را می‌دهد. 

بخت تبریزی باز می‌شود 

در بازی درون تیمی آبی‌ها که روز پنجشنبه برگزار شد، فرهاد توانست همانطور که در بالا گفته شد سیگنال‌های بسیار خوبی از بازیکنان تیمش به خصوص در خط حمله دریافت کند. ارسلان مطهری همچنان آماده است و مهدی قایدی هم نشان داده هنوز کیفیت خوب خودش را همچون زمان استراماچونی حفظ کرده و آماده شروع لیگ است.

در این بین اما یکی از بازیکنان استقلال در خط حمله که دو فصلی است فشار زیادی را تحمل می‌کند، مرتضی تبریزی است. بازیکنی که در این بازی درون تیمی توانست مرد همه کاره تیمش باشد که هم گل زد و هم پاس گل داد تا تیمش بتواند با نتیجه 3 بر 2 برنده از زمین بیرون بیاید.

تبریزی که در این مسابقه 2 گل زد و یک پاس گل هم برای قایدی ساخت به نظر می‌رسد سطح آمادگی خوبی دارد و باید دید این سلطان گلزنی در بازی‌های دوستانه بختش در لیگ باز می‌شود تا با گلزنی بتواند از این همه هجمه و فشاری را که بعد آمدن به استقلال تحمل کرده بکاهد یا همچنان طلسم گل نزدن او در بازی‌های رسمی ادامه دارد. 

زنگ خطر برای دیاباته؛ تبریزی – قایدی زوج جدید

شیخ دیاباته که به تازگی به تهران آمده بعد از انجام تست کرونا کارهای آماده سازی خودش را دنبال می‌کند تا هرچه زودتر بتواند در کنار دیگر شاگردان فرهاد مجیدی کارش را برای شروع دوباره لیگ و ادامه مسابقات دنبال کند. در نبود شیخ دیاباته در بازی درون گروهی روز پنجشنبه فرهاد مجیدی در خط حمله یکی از تیم‌ها از زوج تبریزی و قایدی استفاده کرد. زوجی که از همان شروع مسابقه توانست عملکرد خوبی داشته باشد و بارها روی دروازه سیدحسین حسینی که در این بازی 3 بار دروازه اش باز شد، با خطر مواجه کنند.

هماهنگی قایدی و تبریزی با هم باعث شد تا مرتضی 2 گل بزند و یک پاس گل برای مهدی بسازد تا این مساله یک خبر خوب برای فرهاد باشد که با احتمال مصدومیت دیاباته که خیلی زود مصدوم می‌شود، او می‌تواند روی این موج حساب باز کند. باید دید تبریزی که تلاش زیادی می‌کند تا در بازی‌های رسمی هم پایش به گلزنی باز شود بالاخره به این شکل و در کنار مهدی قایدی که یکی از مدعیان کسب آقای گلی است، این طلسم را بالاخره خواهد شکست یا اینکه بازهم در این مسیر ناکام خواهد ماند؟ 

ارسلان در یک قدمی عبور از قایدی

نگاهی به جدول گلزنان برتر لیگ نوزدهم نشان می‌دهد که 3 بازیکن مدعی کسب عنوان آقای گلی در انتهای رقابت‌ها از استقلال هستند. مهدی قایدی با 9 گل و ارسلان و دیاباته با 8 گل در تعقیب شماره 10 آبی ها، سه بازیکنی هستند که حسابی این شانس را دارند که جام آقای گلی را به نفع خودشان و به نفع هواداران استقلال به رنگ آبی در بیاورند.

در بازی اخیر آبی‌ها که یک بازی درون تیمی بود ارسلان مطهری نشان داد که همچنان روزهای خوبش را می‌تواند در استقلال ادامه دهد و گیتارزنی او برای هواداران آبی می‌تواند تداوم داشته باشد.

ارسلان که این شانس را دارد که حتی از رکورد قایدی عبور کرده و فاصله خودش را هم با شیخ افزایش دهد در این بازی دوستانه نشان داد که منتظر یک فرصت برای عبور از بهترین گلزن فعلی استقلال است. به نظر با این شرایط و این سیگنال‌های مثبتی که مهاجمان آبی به فرهاد داده‌اند در ادامه کورس رقابت در مثلث گلزنان برتر استقلال جذاب تر شده و باید دید در نهایت کدامیک می‌توانند در کورس اصلی باقی مانده و کدامیک در نهایت بهترین گلزن تیم فرهاد در لیگ نوزدهم لقب بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز